Taunukseen sierran dohc moottori ja loota

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

"M.K"
Viestit: 5
Liittynyt: 16 Joulu 2006, 08:38

Taunukseen sierran dohc moottori ja loota

Viesti Kirjoittaja "M.K" »

Tuommonen projekti olis suunnitteilla siis 1,6 76 tanariin sierran 2,0 dohc...
Meneekös se ihan nakkaamalla vai vaatiiko paljonkin värkkäilyä, nuo korvakot vähän arveluttaa ja se 75 laatikon sopivuus/kiinnitys.
PS haulla ei löytyny
Avatar
jiikoo
Viestit: 167
Liittynyt: 03 Marras 2006, 20:54
Paikkakunta: Karkkila

Viesti Kirjoittaja jiikoo »

Laita 2.0 OHC niin vähemmän säätämistä ja murheita :)
Fiesta 1.0 -84
Kawasaki Z1100A -82
Näillä kesät, talvet.. :mrgreen:
"M.K"
Viestit: 5
Liittynyt: 16 Joulu 2006, 08:38

Viesti Kirjoittaja "M.K" »

Se olis liian helppoa..
Avatar
Jari H
Viestit: 790
Liittynyt: 28 Heinä 2005, 12:19
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Jari H »

http://www.taunusfinland.com/galleria/a ... _ASKIT.JPG
Noin paljon lyhyempänä ja laippa kiinnityksellä kardaanin etupätkä on se sävellyksen paikka koneenkorvien kanssa.
Laatikon kumityyny osuu noin silmämääräisesti automaatin palkilla kohilleen.
Limits are only set by lack of knowledge.
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
mach71
Viestit: 32
Liittynyt: 15 Elo 2005, 13:57
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja mach71 »

Laatikko tunneli on melko ahdas. Itellä ainakin otti se laatikon takapään rauta koriin kiinni jos nostaa laatikon niin ylös että se näyttää hyvältä ja ei roiku.
Vastaa Viestiin