Motonetissä myytävistä nokka-akseleista.
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Motonetissä myytävistä nokka-akseleista.
Kestääkö noi mitään?
Edit: Piti korjailla topicin nimeä että toi näsäily ei enää jatkuis.
Edit: Piti korjailla topicin nimeä että toi näsäily ei enää jatkuis.
Taunus 2d 1.6 -81 -Ikuisuusprojektina.
-
- Viestit: 1273
- Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
- Paikkakunta: Huittinen
Nokasta en osaa sanoa, en ole tuolta hankkinut, mutta varaosakoneessa on näköjään ihan tuliterä, mikä lie.. (farkkusierran 205 -89 muistaakseni). Tuo menee taneen ja ghiasta loput.
Pakko ne on ottaa motonetin laikat katsastukseen jos ei allaolevat 'oikene' ilmaamalla. Jarruttaessa vetää vastaantulijoidan kaistalle, takapiirin sain tiptop putkirempan yhteydessä. Kengät pitäis kuitenkin vaihtaa...
Pakko ne on ottaa motonetin laikat katsastukseen jos ei allaolevat 'oikene' ilmaamalla. Jarruttaessa vetää vastaantulijoidan kaistalle, takapiirin sain tiptop putkirempan yhteydessä. Kengät pitäis kuitenkin vaihtaa...
Fiesta 1.0 -84
Kawasaki Z1100A -82
Näillä kesät, talvet..
Kawasaki Z1100A -82
Näillä kesät, talvet..
miks kaikki sanoo samaa? kaikkien oppien mukaan asennettu ja sisäänajettu kesällä sen pitkän sateettoman kauden aikana; silti kierot 1000km jälkeen jo olivat.. reklamaatiooni ei oo kukaan viitsinyt vastata, uutta en aatellut lähettää. muuten oon ollu suht tyytyväinen ton lafkan myymiin tavaroihin.Taunusmies Jussi kirjoitti:Elä ajele niin paljon vesilätäköistä!samiharju kirjoitti:toivottavasti on ees vähä parempia ku saman lafkan jarrulevyt... perus dokkisierran levyt 1000km ja umpikierot; heittoa 30%...
- taunusstyle
- Viestit: 1432
- Liittynyt: 02 Marras 2004, 05:03
- Paikkakunta: rovaniemi
se taitaa olla tyyppi vika fordeissa et jarru levyt kieroilee johtuiskohan ali mitotetuista jarruista ja lämpeevät liikaa.kaverillaki meni mondeosta kolmet levyt uusiksi 4000 kilsan matkalla ja omasta taunuksesta kahet levyt enneku vaihoin ebc jäähy levyt sen jälkeen on kestäny vaikka on ajettu savuaviksi asti,eli kannattaa sijottaa laatuun jos haluu homman pelaavansamiharju kirjoitti:miks kaikki sanoo samaa? kaikkien oppien mukaan asennettu ja sisäänajettu kesällä sen pitkän sateettoman kauden aikana; silti kierot 1000km jälkeen jo olivat.. reklamaatiooni ei oo kukaan viitsinyt vastata, uutta en aatellut lähettää. muuten oon ollu suht tyytyväinen ton lafkan myymiin tavaroihin.Taunusmies Jussi kirjoitti:Elä ajele niin paljon vesilätäköistä!samiharju kirjoitti:toivottavasti on ees vähä parempia ku saman lafkan jarrulevyt... perus dokkisierran levyt 1000km ja umpikierot; heittoa 30%...
ruoste! mitä mainioin ruuvilukite
-
- Viestit: 262
- Liittynyt: 29 Heinä 2004, 22:34
- Paikkakunta: Salo
- Viesti:
Motonet ei myöskään valmista niitä jarrulevyjä. Sen takia on ihan turha alkaa miuruttamaan, että "Motonetin myymät" levyt meni kieroksi. Jos ne olisi sieltä Perähikiän Autovarusteesta ostetut, niin tulisitko julkisesti valittamaan kun Perähikiän Autovarusteesta ostetut levyt meni kieroksi? Tuollainen usealla forumilla jatkuva valittaminen ei ole mitään muuta kuin tahallista mustamaalaamista.
Ja se syy siihen kierouteen: Asentaja. Piste.
Ihan poikkeuksetta kaikista "kieroina" palautetuista Fordin levyistä on napaa vasten tuleva osa umpiruosteessa. Tämä kertoo siitä, että a) napaa ei ole puhdistettu ja b) napaa ei ole suojattu kuparitahnalla tai vastaavalla. Niinpä levy ei ota tasaisesti kiinni napaan. Tähän kun lisää sen, että pyöränpultteja ei ole kiristetty varovasti ristiin ja momenttiin ja sen, että vakaajan keskipuslat ovat väljät, niin johan alkaa levyt kieroutumaan. Usemmiten vielä satulan liu'utkin jumittaa.
Kaikkein eniten (melkein ainoastaan itse asiassa) tulee takaisin Fordin levyjä. (Sierra/Escort/Scorpio/Mondeo) Jotenkin en oikein usko, että samojen valmistajien levyissä olisi sellainen ero, että tiettyihin Fordeihin sopivat mallit olisivat jotenkin huonompia tai sekundaa.
Tämä vuodatus siis johtuu ihan siitä, että flunssan vuoksi firman pikkujouluristeilyltä pois jäämään joutunut ja tämän vuoksi lievästi vittuuntunut Motonetin myyjä kyllästyi nyt totaalisesti tuohon wanhaan "Motonetin osa" tai "Motonetin myymä"-paskanjauhantaan. Kerrattakoon nyt vielä kerran: Motonet ei valmista mitään osia. Ne eivät myöskään ole mitään testaamattomia/sekundaa/kakkoslaatua/tms. Ne tulevat enimmäkseen samoilta tukkureilta kuin muihinkin varaosaliikkeisiin. Enimmäkseen siksi, että Motonetilla on myös useita eurooppalaisia toimittajia. Syy miksi hinnat ovat halpoja: VOLYYMI.
Ja se syy siihen kierouteen: Asentaja. Piste.
Ihan poikkeuksetta kaikista "kieroina" palautetuista Fordin levyistä on napaa vasten tuleva osa umpiruosteessa. Tämä kertoo siitä, että a) napaa ei ole puhdistettu ja b) napaa ei ole suojattu kuparitahnalla tai vastaavalla. Niinpä levy ei ota tasaisesti kiinni napaan. Tähän kun lisää sen, että pyöränpultteja ei ole kiristetty varovasti ristiin ja momenttiin ja sen, että vakaajan keskipuslat ovat väljät, niin johan alkaa levyt kieroutumaan. Usemmiten vielä satulan liu'utkin jumittaa.
Kaikkein eniten (melkein ainoastaan itse asiassa) tulee takaisin Fordin levyjä. (Sierra/Escort/Scorpio/Mondeo) Jotenkin en oikein usko, että samojen valmistajien levyissä olisi sellainen ero, että tiettyihin Fordeihin sopivat mallit olisivat jotenkin huonompia tai sekundaa.
Tämä vuodatus siis johtuu ihan siitä, että flunssan vuoksi firman pikkujouluristeilyltä pois jäämään joutunut ja tämän vuoksi lievästi vittuuntunut Motonetin myyjä kyllästyi nyt totaalisesti tuohon wanhaan "Motonetin osa" tai "Motonetin myymä"-paskanjauhantaan. Kerrattakoon nyt vielä kerran: Motonet ei valmista mitään osia. Ne eivät myöskään ole mitään testaamattomia/sekundaa/kakkoslaatua/tms. Ne tulevat enimmäkseen samoilta tukkureilta kuin muihinkin varaosaliikkeisiin. Enimmäkseen siksi, että Motonetilla on myös useita eurooppalaisia toimittajia. Syy miksi hinnat ovat halpoja: VOLYYMI.
Ford Capri S 2.6 V6
Ford Sierra 2.0 iS (myyty - 5 tuntia sen jälkeen kylki edellä puuhun)
Ford Scorpio 2.9i V6 Ghia Automatic
Ford Fiesta mk 4 1.3i
Ford Sierra 2.0 iS (myyty - 5 tuntia sen jälkeen kylki edellä puuhun)
Ford Scorpio 2.9i V6 Ghia Automatic
Ford Fiesta mk 4 1.3i
Ei tämäkään kommentti liity otsikkoon mitenkään, mutta ihan tavalliset ja huokean hintaiset jarrulevyt olen ostanut motonetista (jep, samat levyt olisin todennäköisesti saanut paikallisesta autotarvikeliikkeestäkin). Levyille tehtiin pieni kevennys operaatio, eikä mulla ole ollut mitään ongelmia noiden kanssa Caprissa. Kesällä tuli radoillakin käytyä ja takuulla on olleet kuumanakin.
Vesikelilläkin tuli "kaahailtua" Alastarossa syksyllä, eikä tullut sielläkään mitään kieroutumisongelmaa levyihin. En tiedä onko tuuria vai mitä, mutta ei mulla ainakaan mitään valittamista ole.
Vesikelilläkin tuli "kaahailtua" Alastarossa syksyllä, eikä tullut sielläkään mitään kieroutumisongelmaa levyihin. En tiedä onko tuuria vai mitä, mutta ei mulla ainakaan mitään valittamista ole.
Capri III -81, Escort II -74, Taunus I 1.6-16v-74, Taunus III 1.6GX -82
Mielenkiintoista.... paljonko maksoi levyjen jyrsintä ja poraus? Symmetrisesti kun tekee niin ei pitäisi tasapaino-ongelmaakaan tulla. Pitääpä kysäistä luottokonepajalta josko tekisivät..raimo kirjoitti:Ei tämäkään kommentti liity otsikkoon mitenkään, mutta ihan tavalliset ja huokean hintaiset jarrulevyt olen ostanut motonetista (jep, samat levyt olisin todennäköisesti saanut paikallisesta autotarvikeliikkeestäkin). Levyille tehtiin pieni kevennys operaatio, eikä mulla ole ollut mitään ongelmia noiden kanssa Caprissa. Kesällä tuli radoillakin käytyä ja takuulla on olleet kuumanakin.
Vesikelilläkin tuli "kaahailtua" Alastarossa syksyllä, eikä tullut sielläkään mitään kieroutumisongelmaa levyihin. En tiedä onko tuuria vai mitä, mutta ei mulla ainakaan mitään valittamista ole.
Fiesta 1.0 -84
Kawasaki Z1100A -82
Näillä kesät, talvet..
Kawasaki Z1100A -82
Näillä kesät, talvet..
Nämä levyt tehtiin juurikin "luottokonepajalla", eli ei maksanut mitään
CNC koneella jyrsityt.
CNC koneella jyrsityt.
Capri III -81, Escort II -74, Taunus I 1.6-16v-74, Taunus III 1.6GX -82