Onko joku täällä kokeillut ahto v6 koneessa jotain muita kuin vakio nokkia.
ploosaako t2 tai t3 liikaa läpi ?
oisko 2.8 ruiskunokka sopiva sinällään vai kannattaako lähettää muokattavaksi, eli saako sillä hiomisella / muokkaamisella rutistettua hepoja lisää liikenteeseen merkittävästi ahtokoneessa.
onko suurinpiirtein hintatietoja em. operaatiosta. ?
paljonko kärsii vakiokoneessa olla nostoa ennekuin kolisee. Mitattua saa mutta on joku jo mitannut. ?
-vk-
v6 ahtokoneiden nokat ?
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Ruiskun nokka tai hiottu 'oikea' ahdin keppi.
Kannattaa kysellä Kylmäkoskelta M.Virtaselta.
Ite en laittais ahdettuun kutvoseenkaan kadulle nokkaa jonka vetoalue alkaa yli 2000, saavutettu hyöty +6000 on liian pieni menetettyyn ajomukavuuten nähden.
Toi venttiilikoneiston mäntäohjaus ei ihan heti muodostu ongelmaksi ainakaan monttumännillä.
Btw. seuraavaan rojekticolgneen tulee rullanokka, pitkät teräsveivit on jo...
Kannattaa kysellä Kylmäkoskelta M.Virtaselta.
Ite en laittais ahdettuun kutvoseenkaan kadulle nokkaa jonka vetoalue alkaa yli 2000, saavutettu hyöty +6000 on liian pieni menetettyyn ajomukavuuten nähden.
Toi venttiilikoneiston mäntäohjaus ei ihan heti muodostu ongelmaksi ainakaan monttumännillä.
Btw. seuraavaan rojekticolgneen tulee rullanokka, pitkät teräsveivit on jo...
Limits are only set by lack of knowledge.
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
- SporttiJanne
- Viestit: 100
- Liittynyt: 27 Heinä 2004, 08:34
- Paikkakunta: Kyrö, Pöytyä (Turun lähellä)
- Viesti:
Tässä koneessa on T2 tyyppinen kaasarinokka. Vaihdan tilalle vastaavan ruiskunokan kun seuraavaksi konetta auon. Koneen tilavuus on 2,3. Painetta on huipputehon kohdalla 0,9 bar. Ennakkoa voisi lisätä vielä yläkierroksille niin saisi käyrän nätiksi ja lisää voimaa loppupäähänkin. Kierrokset on rajoitettu tuohon, kun käytössä on kumminkin vain vakio männät, veivit ja pultit.
Esittelyvideo: Klikkaa!
Säädöt ja mittaukset 4-vetodynolla, moottorinohjainlaitteet, moottorien tasapainotukset ja muut alan osat ja palvelut: Sporttiauto.fi
Säädöt ja mittaukset 4-vetodynolla, moottorinohjainlaitteet, moottorien tasapainotukset ja muut alan osat ja palvelut: Sporttiauto.fi
Jari H kirjoitti:Ruiskun nokka tai hiottu 'oikea' ahdin keppi.
Kannattaa kysellä Kylmäkoskelta M.Virtaselta.
Ite en laittais ahdettuun kutvoseenkaan kadulle nokkaa jonka vetoalue alkaa yli 2000, saavutettu hyöty +6000 on liian pieni menetettyyn ajomukavuuten nähden.
Toi venttiilikoneiston mäntäohjaus ei ihan heti muodostu ongelmaksi ainakaan monttumännillä.
Btw. seuraavaan rojekticolgneen tulee rullanokka, pitkät teräsveivit on jo...
jep, soittelin vähän Maurille ja nokka lähtee piakkoin postilla menemään.
-vk-
Lisätään vähän infoa.
nokka tuli joku aika sitten takas. Hinta oli 140e + posti.Kuva galleriassa, laitettu jo joku aika sitten.
-vk-
Jos sen verran saa udella, että mitkäs ahtimet tuossa on? Taitaa nämä malmikasat alkaa toimimaan kunnolla vasta ahdettuina...SporttiJanne kirjoitti:Tässä koneessa on T2 tyyppinen kaasarinokka. Vaihdan tilalle vastaavan ruiskunokan kun seuraavaksi konetta auon. Koneen tilavuus on 2,3. Painetta on huipputehon kohdalla 0,9 bar. Ennakkoa voisi lisätä vielä yläkierroksille niin saisi käyrän nätiksi ja lisää voimaa loppupäähänkin. Kierrokset on rajoitettu tuohon, kun käytössä on kumminkin vain vakio männät, veivit ja pultit.
edit: 2kpl gt17 näyttikin olevan...
Mustang Mach1 429 Cobra Jet C-code -71