1.8/2.0 Zetec E+MT75 -74 Taunukseen
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
1.8/2.0 Zetec E+MT75 -74 Taunukseen
Olen monelta taholta kuullut ztetec:in ja mt75:n sopivan yhteen, kenelläkään ensikäden tietoa?
Voisko joku tyhmää opettaa??
Oma galleria[Last update-15.8-05]
Oma galleria[Last update-15.8-05]
tarkennetaan sen verran että zetekki ja siitä alaspäin..Sultzi kirjoitti:Fordin koneet ja laatikot menevät keskenään ristiin, kytkinlevy tarvii vain löytää oikea. Joskus joutuu vauhtipyöränkin vaihtamaan.
(no ei nyt kuitekaan ihan T-foorttiin asti..)
eli mitkään Duratecit/tronicit ym..ei sovi... :idea:
ittelle tulee coupeen 1.8 zetecci+ type9 tai mt75...
kattoo nyt kumpi eksyy nurkkiin ensin...
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..
Mondeon kytkin (pitäisi) sopii suoraan type9:n, Mondeot ovat MTX75 laatikolla jossa 23x1" poorit.
Escortit ovat olleet pääasiassa IB5 ja BC askeilla jossa 20mmx17 poorit, näihin voi laittaa sopivan ohc:n levyn, sen mukaan minkä laatikon sitten jatkoksi haluaakin.
Mulla on Cortinassa Escortin (mk6) vauhtipyörä ja asetelma sekä mk3 1600GT Cortinan levy (216mm x 20uraa), 2000E laatikko.
Escortissa mulla on 1.8cvh Sierran vauhtipyörä ja ohc:n kytkin, type9 laatikko.
Escortit ovat olleet pääasiassa IB5 ja BC askeilla jossa 20mmx17 poorit, näihin voi laittaa sopivan ohc:n levyn, sen mukaan minkä laatikon sitten jatkoksi haluaakin.
Mulla on Cortinassa Escortin (mk6) vauhtipyörä ja asetelma sekä mk3 1600GT Cortinan levy (216mm x 20uraa), 2000E laatikko.
Escortissa mulla on 1.8cvh Sierran vauhtipyörä ja ohc:n kytkin, type9 laatikko.
Vertailin tuossa tallilla Zetecin alakertaa ja mk3 Cortinassa kiinni olevaa oharia, ja tulin siihen tulokseen että ton Escortin Zetecin öljypohja ei sovi sinne konehuoneeseen kun ottais kallistuksenvakaajaan kiinni, onko näin? muutenkin näytti siltä että ton etukelkan ja öljypohjan yhteensopivuus oli aika hintsu, tarviiko siihen sitten mondeon ö-pohja, ku eikös siinä ole se sumppu siellä koneen takaosassa kun se escortissa on sie jakopään puolella?
En oo kokeillu, mutta noin ohimennen mulkaistuna ei Mondeon pohjakaan hitsaamatta käy. Vanhakoppa Escoon muutin CVH:n pohjan.Arei kirjoitti:Vertailin tuossa tallilla Zetecin alakertaa ja mk3 Cortinassa kiinni olevaa oharia, ja tulin siihen tulokseen että ton Escortin Zetecin öljypohja ei sovi sinne konehuoneeseen kun ottais kallistuksenvakaajaan kiinni, onko näin? muutenkin näytti siltä että ton etukelkan ja öljypohjan yhteensopivuus oli aika hintsu, tarviiko siihen sitten mondeon ö-pohja, ku eikös siinä ole se sumppu siellä koneen takaosassa kun se escortissa on sie jakopään puolella?
Limits are only set by lack of knowledge.
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
Sopiiko tosta CVH:n pohjasta sitten se lohkon puoleinen pää zetec:iin ilman suurempia muutoksia?Jari H kirjoitti:En oo kokeillu, mutta noin ohimennen mulkaistuna ei Mondeon pohjakaan hitsaamatta käy. Vanhakoppa Escoon muutin CVH:n pohjan.Arei kirjoitti:Vertailin tuossa tallilla Zetecin alakertaa ja mk3 Cortinassa kiinni olevaa oharia, ja tulin siihen tulokseen että ton Escortin Zetecin öljypohja ei sovi sinne konehuoneeseen kun ottais kallistuksenvakaajaan kiinni, onko näin? muutenkin näytti siltä että ton etukelkan ja öljypohjan yhteensopivuus oli aika hintsu, tarviiko siihen sitten mondeon ö-pohja, ku eikös siinä ole se sumppu siellä koneen takaosassa kun se escortissa on sie jakopään puolella?
mk3 Cortina GT -73
Puma 1.7 -98
Puma 1.7 -98
Suoraan osuu yksi pultin reikä kohilleen ja molemmat kampuran 'ylitykset' joutuu muokkaamaan.Arei kirjoitti:Sopiiko tosta CVH:n pohjasta sitten se lohkon puoleinen pää zetec:iin ilman suurempia muutoksia?Jari H kirjoitti:En oo kokeillu, mutta noin ohimennen mulkaistuna ei Mondeon pohjakaan hitsaamatta käy. Vanhakoppa Escoon muutin CVH:n pohjan.Arei kirjoitti:Vertailin tuossa tallilla Zetecin alakertaa ja mk3 Cortinassa kiinni olevaa oharia, ja tulin siihen tulokseen että ton Escortin Zetecin öljypohja ei sovi sinne konehuoneeseen kun ottais kallistuksenvakaajaan kiinni, onko näin? muutenkin näytti siltä että ton etukelkan ja öljypohjan yhteensopivuus oli aika hintsu, tarviiko siihen sitten mondeon ö-pohja, ku eikös siinä ole se sumppu siellä koneen takaosassa kun se escortissa on sie jakopään puolella?
Limits are only set by lack of knowledge.
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..