1.8/2.0 Zetec E+MT75 -74 Taunukseen
Lähetetty: 29 Huhti 2006, 17:15
Olen monelta taholta kuullut ztetec:in ja mt75:n sopivan yhteen, kenelläkään ensikäden tietoa?
Ford Taunus I-III Club Finland Keskustelupalsta
https://www.taunusfinland.com/keskustelu/
https://www.taunusfinland.com/keskustelu/viewtopic.php?f=3&t=2985
tarkennetaan sen verran että zetekki ja siitä alaspäin..Sultzi kirjoitti:Fordin koneet ja laatikot menevät keskenään ristiin, kytkinlevy tarvii vain löytää oikea. Joskus joutuu vauhtipyöränkin vaihtamaan.
En oo kokeillu, mutta noin ohimennen mulkaistuna ei Mondeon pohjakaan hitsaamatta käy. Vanhakoppa Escoon muutin CVH:n pohjan.Arei kirjoitti:Vertailin tuossa tallilla Zetecin alakertaa ja mk3 Cortinassa kiinni olevaa oharia, ja tulin siihen tulokseen että ton Escortin Zetecin öljypohja ei sovi sinne konehuoneeseen kun ottais kallistuksenvakaajaan kiinni, onko näin? muutenkin näytti siltä että ton etukelkan ja öljypohjan yhteensopivuus oli aika hintsu, tarviiko siihen sitten mondeon ö-pohja, ku eikös siinä ole se sumppu siellä koneen takaosassa kun se escortissa on sie jakopään puolella?
Sopiiko tosta CVH:n pohjasta sitten se lohkon puoleinen pää zetec:iin ilman suurempia muutoksia?Jari H kirjoitti:En oo kokeillu, mutta noin ohimennen mulkaistuna ei Mondeon pohjakaan hitsaamatta käy. Vanhakoppa Escoon muutin CVH:n pohjan.Arei kirjoitti:Vertailin tuossa tallilla Zetecin alakertaa ja mk3 Cortinassa kiinni olevaa oharia, ja tulin siihen tulokseen että ton Escortin Zetecin öljypohja ei sovi sinne konehuoneeseen kun ottais kallistuksenvakaajaan kiinni, onko näin? muutenkin näytti siltä että ton etukelkan ja öljypohjan yhteensopivuus oli aika hintsu, tarviiko siihen sitten mondeon ö-pohja, ku eikös siinä ole se sumppu siellä koneen takaosassa kun se escortissa on sie jakopään puolella?
Suoraan osuu yksi pultin reikä kohilleen ja molemmat kampuran 'ylitykset' joutuu muokkaamaan.Arei kirjoitti:Sopiiko tosta CVH:n pohjasta sitten se lohkon puoleinen pää zetec:iin ilman suurempia muutoksia?Jari H kirjoitti:En oo kokeillu, mutta noin ohimennen mulkaistuna ei Mondeon pohjakaan hitsaamatta käy. Vanhakoppa Escoon muutin CVH:n pohjan.Arei kirjoitti:Vertailin tuossa tallilla Zetecin alakertaa ja mk3 Cortinassa kiinni olevaa oharia, ja tulin siihen tulokseen että ton Escortin Zetecin öljypohja ei sovi sinne konehuoneeseen kun ottais kallistuksenvakaajaan kiinni, onko näin? muutenkin näytti siltä että ton etukelkan ja öljypohjan yhteensopivuus oli aika hintsu, tarviiko siihen sitten mondeon ö-pohja, ku eikös siinä ole se sumppu siellä koneen takaosassa kun se escortissa on sie jakopään puolella?
:?:Jari H kirjoitti: Suoraan osuu yksi pultin reikä kohilleen ja molemmat kampuran 'ylitykset' joutuu muokkaamaan.