nämä ovat nimenomaan ne jenkkikannet, ei kannata! Pääset helpommalla portattauttamalla ne 2,8 vakiokannet ja laittamalla paikalleen, silloin saat peltisarjatkin sopimaan. Imusarjaa kannattaa lähtee etsimään offenhauserin 2.6litrasten valikoimasta, sitä tosin ei taideta enään valmistaa, mutta jostain voi käytettyjä löytyä.Paussi kirjoitti:Nostetaas vähäse. Elikkä mietinnän alla olis se 4 kurkkuinen holley tonne koneen päälle sen takia kysyn näistä kansista että ovatko nämä nyt ne jenkkikannet jotka käy tohon kölniläiseenkin. Kyselin tolta jenkiltä nii se halus euro kansien sarjanumeron multa että sais tietää sopivuuden.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 349wt_1165
Noi olis viel ihan uudet käsittääkseni.
Jenkkikannet 2.8
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
matalan pudjetin kulkineet...
- FoorttiFani
- Viestit: 974
- Liittynyt: 23 Loka 2007, 21:10
Mitä lie tekeevät esim rallyracessa.
• TYÖT hinnat sisältävät työn, osat erikseen.
kansityö A, kunnostus ................................................... ...............230e
kansityö B, kanavien avarrus ........................................ ......................170e
kansityö C, A+B+AO......................................... .................500e
• VIRITYS
kansityö B1, avarrus isoille venoille, alkaen............. .................300e
kansityö, 2.3*170 bhp tai 2.8*200bhp ..................... .................700e
...Viritystöistä teemme kirjallinen tarjous. Samoin annamme suosituksen ns
oheislaitteista ja osien “sopivuudesta”.
• TYÖT hinnat sisältävät työn, osat erikseen.
kansityö A, kunnostus ................................................... ...............230e
kansityö B, kanavien avarrus ........................................ ......................170e
kansityö C, A+B+AO......................................... .................500e
• VIRITYS
kansityö B1, avarrus isoille venoille, alkaen............. .................300e
kansityö, 2.3*170 bhp tai 2.8*200bhp ..................... .................700e
...Viritystöistä teemme kirjallinen tarjous. Samoin annamme suosituksen ns
oheislaitteista ja osien “sopivuudesta”.
Joo en itte lähe tollasia tekee, okei no tietää senki sanan merkityksen sitten Joo ton rallyracen jutun joskus löysin mutta sitten unohin ja aloin haaveilee offenhausereista. Mut täytyy nyt taas miettii sit. Melkee vois käydä kyselee RallyRacesta, siinähä toi olis lähellä.FoorttiFani kirjoitti:Siis porttaaminen tarkottaa kanavien muotoilua hyvin virtaavaksi. Aika taitolaji, jotain ohjeita ja kuvia voi löytyä netistä, mut parhaan saa kun vie johonki virityspajalle
Toi jenkeistä tilattu homma oli siis niin että 170 dollaria olis per kansi ja rahtikulut suomeen 250 dollaria. Kaukaahan se tulee mutta onko se nyt noin paljoo?
Ford Taunus Coupe 2.8 V6 -74
Amerikkalaisten firmojen rahtikulut on monesti järjettömiä. Tais olla tullin työntekijä kun vinkkas kerran että ei sun tarvii maksaa kaikissa tapauksissa sitä myyjäliikkeen pyytämää rahtia; saatat säästää pitkän pennin jos selvittelet etukäteen suoraan rahtifirmojen hintoja ja tilaat sitten tavarallesi rahtiliikkeeltä suoraan noudon sieltä vauhtiliikkeestä. On kuulemma tosiaan monesti ilmaa ja reilusti noissa. Kaikki liikkeet ei kaiketi vaan huoli tota noutoa tolleen mutta useimmat kyllä.
Esim ite tilasin 2 kansipahvia ja yhen stefan ku tartti saada nopeesti ja suomessa ei kukaan myynyt - maksovat jotain 60 taalaa yhteensä ja rahtimaksu oli 80 taalaa ja siihen alvi ja tulli päälle. olis tuossakin saattanut kannattaa tilata rahti ite
Esim ite tilasin 2 kansipahvia ja yhen stefan ku tartti saada nopeesti ja suomessa ei kukaan myynyt - maksovat jotain 60 taalaa yhteensä ja rahtimaksu oli 80 taalaa ja siihen alvi ja tulli päälle. olis tuossakin saattanut kannattaa tilata rahti ite
2.9 12v EFI -VS.- Bronco II 2.9 12v EFI
Jatketaan tätä ihmettelyn aihetta. Eli 2.9 12v EFI koneeseen olen metsästämässä peltisarjoja. Vanhalta mantereelta ei löydy mitään aiheeseen liittyvää, MUTTA kun siirtyy Amerikan puolelle, niin Bronco 2:seen tarjoaa jos jonkin näköistä viritystä.
Eli jatkoa alkuperäiseen kysymykseen:
Onko euro 2.9 12V EFI koneessä mitään samaa kuin jenkkien vastaavassa 2.9 EFI 12V koneessa, samaa Cologne-sukua kuitenkin molemmat, mutta? Kuvien perusteella molemmat näyttää VeeKuutosilta..
Eli ajatuksena olisi tunkea Bronco II sarjat Scorpioon
Eli jatkoa alkuperäiseen kysymykseen:
Onko euro 2.9 12V EFI koneessä mitään samaa kuin jenkkien vastaavassa 2.9 EFI 12V koneessa, samaa Cologne-sukua kuitenkin molemmat, mutta? Kuvien perusteella molemmat näyttää VeeKuutosilta..
Eli ajatuksena olisi tunkea Bronco II sarjat Scorpioon
Ok,
Kiitoksia Tehro tiedosta.
eli ainoaksi ihmetyksen aiheeksi kyseisten sarjojen asennuksessa jää, että onko Scorpion konehuoneessa yhtä "hyvin" tilaa kuin Bronco II:sen huoneessa.
2.9 12V EFI Pacesetterin peltisarjat yhdysputkella kustantaa rahteineen/tulleineen/veroineen 275,45€ sis.alv 23% Helsingissä.
Kiitoksia Tehro tiedosta.
eli ainoaksi ihmetyksen aiheeksi kyseisten sarjojen asennuksessa jää, että onko Scorpion konehuoneessa yhtä "hyvin" tilaa kuin Bronco II:sen huoneessa.
2.9 12V EFI Pacesetterin peltisarjat yhdysputkella kustantaa rahteineen/tulleineen/veroineen 275,45€ sis.alv 23% Helsingissä.