Jenkkikannet 2.8
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Jenkkikannet 2.8
Onhan siitä varmaan joskus juttua ollu,
mutta käykö ne USA 2.8:sin,kolmella
pakolähdöllä(pakosarja) per puoli,kannet suoraan
Kölniläiseen samaan?
Tahi käykö 2.9 kannet 2.8:siin.
mutta käykö ne USA 2.8:sin,kolmella
pakolähdöllä(pakosarja) per puoli,kannet suoraan
Kölniläiseen samaan?
Tahi käykö 2.9 kannet 2.8:siin.
Onkos Herkko sellaset kiikarissa? Mitä oon asiasta keskustellu erinäisten tahojen kanssa niin väittävät ettei juurikaan ole apua 3:sta reiästä. Asiaa kun joskus oon miettiny niin voi olla jopa parempi tuo 2 reikää - sylinterit hengittää eri aikaan, eli kai siihen jonkinlainen alipaine syntyy? Tietty jos mennään äärimmäisyyksiin, niin ehkä sitten 3 reikää hengittää paremmin.
Viisaammat kertokoot tarkemmin.
Viisaammat kertokoot tarkemmin.
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
Niihin Jenkkikansiin löytyy ainakin sitä imusarjaa esim. 4-kurkkuselle Holleylle!Herkko kirjoitti:Ei tiedossa ole,mutta mietin kannattasko
laittaa hommaukseen tuolta rapakon takaa.
Eli pitäs sitte olla koko yläkerta.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Tällä hepulla voi olla noita kansia ja koneitakin:
http://www.elisanet.fi/hannu.pihlajamaki/ford.htm
http://www.elisanet.fi/hannu.pihlajamaki/ford.htm
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
-
- Viestit: 15
- Liittynyt: 19 Joulu 2004, 17:02
- Paikkakunta: Tampere
Joo mulla on Jounin entiset roippeet just Caprin pellin alla.
Jenkkimallin kansien kanavat on jotain ... en oo ainakaan ite nähny missään niin hyvin tukittuja kanavia vinku lauloi aika pitkään ja hartaasti, nyt on lisäks 43.5/36 venat alkuperästen 40/32 tilalla joten saa nähä vaikuttaako ja kuinka paljon kunhan saa tuon laitteen käyntikuntoon. Henk koht en kehtaa suositella jenkkikansien hommaamista jos valmista (tehonlisäys)pakettia halajaa... sitten kun vielä sais jostain peltisarjat... :?
Jenkkimallin kansien kanavat on jotain ... en oo ainakaan ite nähny missään niin hyvin tukittuja kanavia vinku lauloi aika pitkään ja hartaasti, nyt on lisäks 43.5/36 venat alkuperästen 40/32 tilalla joten saa nähä vaikuttaako ja kuinka paljon kunhan saa tuon laitteen käyntikuntoon. Henk koht en kehtaa suositella jenkkikansien hommaamista jos valmista (tehonlisäys)pakettia halajaa... sitten kun vielä sais jostain peltisarjat... :?
`88 HF Integrale - käyttö(projekti)auto
`80 Capri - edelleen projekti
-----------------------------------------------
`80 Capri - edelleen projekti
-----------------------------------------------
-
- Viestit: 15
- Liittynyt: 19 Joulu 2004, 17:02
- Paikkakunta: Tampere
-
- Viestit: 15
- Liittynyt: 19 Joulu 2004, 17:02
- Paikkakunta: Tampere
Nyt kun sain aikaseks päivittää kuvia nettiin niin täältä löytyy muutama otos niistä jenkkimallin kansista jos jotakuta kiinnostaa minkä näköset ne on.
`88 HF Integrale - käyttö(projekti)auto
`80 Capri - edelleen projekti
-----------------------------------------------
`80 Capri - edelleen projekti
-----------------------------------------------
Nostetaas vähäse. Elikkä mietinnän alla olis se 4 kurkkuinen holley tonne koneen päälle sen takia kysyn näistä kansista että ovatko nämä nyt ne jenkkikannet jotka käy tohon kölniläiseenkin. Kyselin tolta jenkiltä nii se halus euro kansien sarjanumeron multa että sais tietää sopivuuden.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 349wt_1165
Noi olis viel ihan uudet käsittääkseni.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 349wt_1165
Noi olis viel ihan uudet käsittääkseni.
Ford Taunus Coupe 2.8 V6 -74