taunuksen kojelauta...
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
taunuksen kojelauta...
eli tollasen mk2:sen kojelauta..
onko toi tosiaan vain ruuveilla ja liimalla...
kun näyttäis niinkin pahasti olevan reunoista pistehitsattu...
siis koko härveli..(ala peltiä myöten...)
on vähä tiellä... ja painoakin tulee liikaa...
onko toi tosiaan vain ruuveilla ja liimalla...
kun näyttäis niinkin pahasti olevan reunoista pistehitsattu...
siis koko härveli..(ala peltiä myöten...)
on vähä tiellä... ja painoakin tulee liikaa...
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..
Sieltä kojetaulun sisäpuolelta joutuu avaamaan.
Elikkä sen pehmusteen kiinnitys on piilossa,keskellä on joku 8-10mm tai sitä luokkaa pitkä pultti ja pari kaveria reunoille päin ja jokunen peltinen painojuttu.
Ne painettavat on sitten taas heti sen pehmusteen alla,eli kojelaudan päälli-puolella.
Vähän kun varovasti raottaa jollain meisselin tapaisella niin tulee näkyviin
ja sitten sen pehmusteen alla on vielä jokunen pultti.
Pitää ottaa siitä pehmusteesta kuva niin saa ehkä paremmin selkoa..
Elikkä sen pehmusteen kiinnitys on piilossa,keskellä on joku 8-10mm tai sitä luokkaa pitkä pultti ja pari kaveria reunoille päin ja jokunen peltinen painojuttu.
Ne painettavat on sitten taas heti sen pehmusteen alla,eli kojelaudan päälli-puolella.
Vähän kun varovasti raottaa jollain meisselin tapaisella niin tulee näkyviin
ja sitten sen pehmusteen alla on vielä jokunen pultti.
Pitää ottaa siitä pehmusteesta kuva niin saa ehkä paremmin selkoa..
Taunus Maximus =)
http://groups.msn.com/JanzaMadMaximus/a ... ?Page=Last
Tuossa pari kuvaa niistä kiinnikkeistä,jostain syystä en pääse laittamaan galleriaan noita,mutta samapa tuo missä ne on.
Tuossa pari kuvaa niistä kiinnikkeistä,jostain syystä en pääse laittamaan galleriaan noita,mutta samapa tuo missä ne on.
Taunus Maximus =)
Ei nyt taas oo noita kuvia..
Pehmuste on kiinni alareunasta muutamalla metalli-klipsillä,ruuvarilla painamalla lähtee,luultavasti pari katkeaa ja silleen
Ihan reunoissa ja muutama pitkin matkaa,raottamalla löytyy.
Sitten siellä lasin puolella on sellaiset että vedetään hyttiin päin,Mittarit ja hanskalokero pois,ja siellä on sitten piilossa ahtaissa paikoissa 3-5,ihan keskellä yksi ja reunoille päin mentäessä parit lisää,muttereilla kiinni,joku 8 tai 10 milliset mutterit,keskimmäinen on hankala kun on pitkä ohut pultti,kiintoavain tai joku äly-pitkä hylsy (onkohan sellaisia edes)..
Konepellin avaus-vivun mutterit irti ja apparin reunassa samassa kohtaa pari,olikohan 13 milliset,mutta ne nyt näkyykin..apparin puoli yleensä pahempi avata.
Ja sen pehmusteen alla sitten oli vielä muutama pultti,pieniä.
Tais olla kai tuhkiksen luonakin jollain kiinni,en just taas muista..
Tunnin homma jos ei pultit jumita kummemmin..
Pehmuste on kiinni alareunasta muutamalla metalli-klipsillä,ruuvarilla painamalla lähtee,luultavasti pari katkeaa ja silleen
Ihan reunoissa ja muutama pitkin matkaa,raottamalla löytyy.
Sitten siellä lasin puolella on sellaiset että vedetään hyttiin päin,Mittarit ja hanskalokero pois,ja siellä on sitten piilossa ahtaissa paikoissa 3-5,ihan keskellä yksi ja reunoille päin mentäessä parit lisää,muttereilla kiinni,joku 8 tai 10 milliset mutterit,keskimmäinen on hankala kun on pitkä ohut pultti,kiintoavain tai joku äly-pitkä hylsy (onkohan sellaisia edes)..
Konepellin avaus-vivun mutterit irti ja apparin reunassa samassa kohtaa pari,olikohan 13 milliset,mutta ne nyt näkyykin..apparin puoli yleensä pahempi avata.
Ja sen pehmusteen alla sitten oli vielä muutama pultti,pieniä.
Tais olla kai tuhkiksen luonakin jollain kiinni,en just taas muista..
Tunnin homma jos ei pultit jumita kummemmin..
Taunus Maximus =)