2.8i v6 nykii..
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
2.8i v6 nykii..
tossa tuli ostettua -77 mk1 granada 2.8i v6 tekniikalla..
ja kyllä, tieän että tää on taunus palsta mutta samalla asialla liikutaan.
ja jos vaikka sais jonku vastauksen tähän nii olis parasta.
kone lähtee laakista aina käymään, käy hienosti, venttiilit hieman nakuttaa. ongelma tulee kun ajaa 20-70km/h ja pienellä kaasulla nykii niin perkeleesti tekniikka on vm.-88 sierrasta eli pitäis olla jotain vanhempaa ruiskukone mallia joka on KUULEMMA parempi. vähemmän tehoo ja enemmän vääntöä tms. paljonko tollasessa koneessa on tehoa ?
tänks !
ja kyllä, tieän että tää on taunus palsta mutta samalla asialla liikutaan.
ja jos vaikka sais jonku vastauksen tähän nii olis parasta.
kone lähtee laakista aina käymään, käy hienosti, venttiilit hieman nakuttaa. ongelma tulee kun ajaa 20-70km/h ja pienellä kaasulla nykii niin perkeleesti tekniikka on vm.-88 sierrasta eli pitäis olla jotain vanhempaa ruiskukone mallia joka on KUULEMMA parempi. vähemmän tehoo ja enemmän vääntöä tms. paljonko tollasessa koneessa on tehoa ?
tänks !
Kokeiles tuota -
http://www.taunusfinland.com/tiedostot/ ... eshoot.jpg
Autodata ilmoittaa noille kaikille 2.8i koneille 160hv, oli se sitten Granadasta,Caprista tai Sierrasta.
Mikä lie se totuus sitten
http://www.taunusfinland.com/tiedostot/ ... eshoot.jpg
Autodata ilmoittaa noille kaikille 2.8i koneille 160hv, oli se sitten Granadasta,Caprista tai Sierrasta.
Mikä lie se totuus sitten
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
-
- Viestit: 1273
- Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
- Paikkakunta: Huittinen
Tuolta jotain suuntia saa eritehoisista versioista, riippuen mitä kirjaimia koneessa sattuu olemaan.
http://www.ajovalo.net/Ford_moottorit2.htm
http://www.ajovalo.net/Ford_moottorit2.htm
Tieto lisää Tuskaa
Harvemmin niissä mitään isompaa on
Harvemmin niissä mitään isompaa on
nykii
pitäs tietää onko se k-jetronic,eli mekaaninen ruisku,jos on,niin se on tod.näk,laihalla.ko.ruiskun tunnistaa suorakaiteen muotosesta imukotelosta,kaasuläppä lähtee sivulle.seos säätö tehdään määräjakajan ja ilmamäärämittarin välissä olevasta pienestä pystyputkesta(saattaa olla plommi päällä) 3millisellä,pitkällä kuusiokolo avaimella,seos rikastuu,kun käännetään ruuvia KIINNI päin älä käännä kerralla enempää kuin 1/8 kierrosta koska säätö reagoi erittäin nopeasti,muista aina lähtökohta ja suunta,että voit palata vanhaan.säädön tarve on tod.näk alle puoli kierrosta !