Sivu 2/3

Lähetetty: 01 Joulu 2005, 13:43
Kirjoittaja Jari H
Anonymous kirjoitti:Eipä se taida kulkea jos ei välityksen riitä .Vaikka olisi tehoa kuinka paljon tahansa.
Se 'kulkutauti' ei tarkoita tässä yhteydessä pelkkää huippunopeutta.

Lähetetty: 01 Joulu 2005, 20:59
Kirjoittaja Taco
Nii, eihä sitä saa ees ajaa yli 100, paitsi jossain 120... ;)

Lähetetty: 01 Joulu 2005, 21:25
Kirjoittaja pexi
Jari H kirjoitti:Se 'kulkutauti' ei tarkoita tässä yhteydessä pelkkää huippunopeutta.
ei, mutta kiihtyvyyttä on vaikeampi kuvata. sitäkin kyllä löytyy.

Lähetetty: 01 Joulu 2005, 23:30
Kirjoittaja Larppa
täältä löytyy kyseinen viritelmä...kulkua piisais mutta foordi on foordi ja uusia ongelmia pukkas aina kun vanhan sai korjattua joten tältä syksyltä jäi paremmat koeajot ja leimaus tekemättä...

Lähetetty: 07 Joulu 2005, 16:30
Kirjoittaja tanari
justiinsa sovittelin vähä cooleria keulalle.. muutenkin hioin ja maalasin konehuonetta. Vielä jäi hiomista ku otti jarrutehostimen veks.

Lähetetty: 14 Joulu 2005, 23:51
Kirjoittaja tanari
joo ja taas tapahtu tallilla, meni hermo tohon lukkopeltiin, rälläköin sen veks. Keula näyttää jo tilavammalta + siistimmältä, vielä kun rakentaa jonkinlaisen telineen mihin saa coolerin ja syylärin kiinni. Sitten joku paha vihreä alieni alkoi ahdistelemaan siinä määrin mikroprosessoriensa kanssa että kaappaus alukseen ei olisi ollut mahdoton, joten tein niinkuin alien käski ja pistin coolerin väärtten päin ja se tuntu olevan parempi niin. :roll: :lol:

vielä kun keksis millaset pakosarjat tekis

Lähetetty: 16 Joulu 2005, 19:16
Kirjoittaja Larppa
tanari kirjoitti:vielä kun keksis millaset pakosarjat tekis
laitatko yhen vai kaks jurpoo?

Lähetetty: 16 Joulu 2005, 20:07
Kirjoittaja tanari
Larppa kirjoitti:
tanari kirjoitti:vielä kun keksis millaset pakosarjat tekis
laitatko yhen vai kaks jurpoo?
yks pitäis pistää sellanen tarpeeks iso :) 59/66 siivillä

Lähetetty: 19 Joulu 2005, 11:45
Kirjoittaja Jari H
Mikä toi puhallin on? Omassa TO 4:ssä on 56mm kompura, mutta pitäis sieltäkin tulla 550hv:n edestä ilmaa. Tosin tommosesta alanokka koneesta ei taida niitä tehoja tolla nelkulla irrota.

Meinasitko K-Jetillä ruokkia vai onko kehittyneempää systeemiä tulossa.

Lähetetty: 19 Joulu 2005, 22:45
Kirjoittaja tanari
Jari H kirjoitti:Mikä toi puhallin on? Omassa TO 4:ssä on 56mm kompura, mutta pitäis sieltäkin tulla 550hv:n edestä ilmaa. Tosin tommosesta alanokka koneesta ei taida niitä tehoja tolla nelkulla irrota.

Meinasitko K-Jetillä ruokkia vai onko kehittyneempää systeemiä tulossa.
ahdin on garretin GT sarjalainen.. Megasquirt extra on jo niputettu ja johtosarja hyvässä vaiheessa.

Lähetetty: 20 Joulu 2005, 14:19
Kirjoittaja Viipo
tuossois tiedossa ihan kiva granu myynnissä. 2.9i, laiteltu kannet, nokka, alakerta yms. höysteenä 2 x garretin neloset. Ei ollu uudella turboaudilla paljoa jakoja.. kaikki on otteessa, ja hintapyynti 1.5ke

Lähetetty: 20 Joulu 2005, 14:41
Kirjoittaja Mappi
Viipo kirjoitti:tuossois tiedossa ihan kiva granu myynnissä. 2.9i, laiteltu kannet, nokka, alakerta yms. höysteenä 2 x garretin neloset. Ei ollu uudella turboaudilla paljoa jakoja.. kaikki on otteessa, ja hintapyynti 1.5ke
Olispa vielä oikeen orkkiksen näköinen

Lähetetty: 20 Joulu 2005, 18:17
Kirjoittaja Mois
Viipo kirjoitti:tuossois tiedossa ihan kiva granu myynnissä. 2.9i, laiteltu kannet, nokka, alakerta yms. höysteenä 2 x garretin neloset. Ei ollu uudella turboaudilla paljoa jakoja.. kaikki on otteessa, ja hintapyynti 1.5ke
Hitto kun on edullinen!

Re: V6 Turbolla

Lähetetty: 05 Maalis 2019, 22:23
Kirjoittaja Sumu
May Turbo, kiinnostais tuon turbon speksit. Mikähän olisi nykyaikana vastaava kokonsa puolesta?
Tuo orkkis May taisi olla KKK(?), ja tuskin samaa enää tehdään.

Edit: Googletuksella vähän faktaa (tai fiktiota)

KKK LKZ für 2.8 V6 und KKK 3LD für 2,3 V6

KKK 3LD 305/13
compressor inducer 58mm, exducer 82.6mm ( 50 trim )
Turbine inducer 60.8mm, exducer 75mm ( 65 trim )

Hersteller: KKK
Modell: 3LD - 305 /13
Lader Nr. : 193520
Ausführung: 522203096

Re: V6 Turbolla

Lähetetty: 06 Maalis 2019, 00:56
Kirjoittaja Vermilion
May turbo vastaa varmaan jotain GT28 sarjan ahdinta.

Engine:
6 cyl. Turbo-Charged
Capacity:
2637cc
Power:
208 bhp @ 5800rpm
Transmission:
4 Speed Manual
Top Speed:
128 mph
Number Built:
Kit sales unknown


Mulla ois yksi kirja missä saattais olla tuosta lisäinfoa jos en muista väärin oli joku 0,4 vai 0.6 bar ahtoja. Muistaakseni jossain uhottiin 280 hepan tehoista mutta hajos vaihdelaatikkoja niin ne joutu tiputtamaan ahtoja/tehoja. Autobaanoilla oli kuulemma lämpöongelmia kansipahveja meni.