Se 'kulkutauti' ei tarkoita tässä yhteydessä pelkkää huippunopeutta.Anonymous kirjoitti:Eipä se taida kulkea jos ei välityksen riitä .Vaikka olisi tehoa kuinka paljon tahansa.
V6 Turbolla
Valvojat: Timppa, taunus 78, Pj
joo ja taas tapahtu tallilla, meni hermo tohon lukkopeltiin, rälläköin sen veks. Keula näyttää jo tilavammalta + siistimmältä, vielä kun rakentaa jonkinlaisen telineen mihin saa coolerin ja syylärin kiinni. Sitten joku paha vihreä alieni alkoi ahdistelemaan siinä määrin mikroprosessoriensa kanssa että kaappaus alukseen ei olisi ollut mahdoton, joten tein niinkuin alien käski ja pistin coolerin väärtten päin ja se tuntu olevan parempi niin.
vielä kun keksis millaset pakosarjat tekis


vielä kun keksis millaset pakosarjat tekis
matalan pudjetin kulkineet...
Mikä toi puhallin on? Omassa TO 4:ssä on 56mm kompura, mutta pitäis sieltäkin tulla 550hv:n edestä ilmaa. Tosin tommosesta alanokka koneesta ei taida niitä tehoja tolla nelkulla irrota.
Meinasitko K-Jetillä ruokkia vai onko kehittyneempää systeemiä tulossa.
Meinasitko K-Jetillä ruokkia vai onko kehittyneempää systeemiä tulossa.
Limits are only set by lack of knowledge.
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
ahdin on garretin GT sarjalainen.. Megasquirt extra on jo niputettu ja johtosarja hyvässä vaiheessa.Jari H kirjoitti:Mikä toi puhallin on? Omassa TO 4:ssä on 56mm kompura, mutta pitäis sieltäkin tulla 550hv:n edestä ilmaa. Tosin tommosesta alanokka koneesta ei taida niitä tehoja tolla nelkulla irrota.
Meinasitko K-Jetillä ruokkia vai onko kehittyneempää systeemiä tulossa.
matalan pudjetin kulkineet...
Olispa vielä oikeen orkkiksen näköinenViipo kirjoitti:tuossois tiedossa ihan kiva granu myynnissä. 2.9i, laiteltu kannet, nokka, alakerta yms. höysteenä 2 x garretin neloset. Ei ollu uudella turboaudilla paljoa jakoja.. kaikki on otteessa, ja hintapyynti 1.5ke
1973 Ford Taunus Coupe GT 2300
http://www.taunusfinland.com/galleria/t ... ?album=400
http://www.taunusfinland.com/galleria/t ... ?album=400
Hitto kun on edullinen!Viipo kirjoitti:tuossois tiedossa ihan kiva granu myynnissä. 2.9i, laiteltu kannet, nokka, alakerta yms. höysteenä 2 x garretin neloset. Ei ollu uudella turboaudilla paljoa jakoja.. kaikki on otteessa, ja hintapyynti 1.5ke
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Re: V6 Turbolla
May Turbo, kiinnostais tuon turbon speksit. Mikähän olisi nykyaikana vastaava kokonsa puolesta?
Tuo orkkis May taisi olla KKK(?), ja tuskin samaa enää tehdään.
Edit: Googletuksella vähän faktaa (tai fiktiota)
KKK LKZ für 2.8 V6 und KKK 3LD für 2,3 V6
KKK 3LD 305/13
compressor inducer 58mm, exducer 82.6mm ( 50 trim )
Turbine inducer 60.8mm, exducer 75mm ( 65 trim )
Hersteller: KKK
Modell: 3LD - 305 /13
Lader Nr. : 193520
Ausführung: 522203096
Tuo orkkis May taisi olla KKK(?), ja tuskin samaa enää tehdään.
Edit: Googletuksella vähän faktaa (tai fiktiota)
KKK LKZ für 2.8 V6 und KKK 3LD für 2,3 V6
KKK 3LD 305/13
compressor inducer 58mm, exducer 82.6mm ( 50 trim )
Turbine inducer 60.8mm, exducer 75mm ( 65 trim )
Hersteller: KKK
Modell: 3LD - 305 /13
Lader Nr. : 193520
Ausführung: 522203096
Sedan GT '73
Re: V6 Turbolla
May turbo vastaa varmaan jotain GT28 sarjan ahdinta.
Engine:
6 cyl. Turbo-Charged
Capacity:
2637cc
Power:
208 bhp @ 5800rpm
Transmission:
4 Speed Manual
Top Speed:
128 mph
Number Built:
Kit sales unknown
Mulla ois yksi kirja missä saattais olla tuosta lisäinfoa jos en muista väärin oli joku 0,4 vai 0.6 bar ahtoja. Muistaakseni jossain uhottiin 280 hepan tehoista mutta hajos vaihdelaatikkoja niin ne joutu tiputtamaan ahtoja/tehoja. Autobaanoilla oli kuulemma lämpöongelmia kansipahveja meni.
Engine:
6 cyl. Turbo-Charged
Capacity:
2637cc
Power:
208 bhp @ 5800rpm
Transmission:
4 Speed Manual
Top Speed:
128 mph
Number Built:
Kit sales unknown
Mulla ois yksi kirja missä saattais olla tuosta lisäinfoa jos en muista väärin oli joku 0,4 vai 0.6 bar ahtoja. Muistaakseni jossain uhottiin 280 hepan tehoista mutta hajos vaihdelaatikkoja niin ne joutu tiputtamaan ahtoja/tehoja. Autobaanoilla oli kuulemma lämpöongelmia kansipahveja meni.
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!