Sivu 1/1

V-6 moottori koodit

Lähetetty: 26 Loka 2004, 18:08
Kirjoittaja taunus mkII
mikä kone kyseessä kun lohkossa A? eihä vaan 2.0. ostin 2.3:na.

Lähetetty: 26 Loka 2004, 20:28
Kirjoittaja cologne
A tunnus on 2.3 ja 2.6
C tunnus on 2.0
(muistaakseni) D ja E tunnus on 2.8

Lähetetty: 27 Loka 2004, 14:20
Kirjoittaja Taco
Nämä ei ole nyt samoja koodeja, mutta huomattavasti monipuolisempia ja käsittääkseni "niitä oikeita" ?

http://www.taunusfinland.com/tiedostot/ ... koodit.txt

Noi koodit sijaitsee kuskin puolella lohkon etu- ja yläosassa, ihan kannen alapuolella - taitaapa olla B-kohta:

http://www.taunusfinland.com/tiedostot/ ... koodit.gif

Lähetetty: 27 Loka 2004, 20:38
Kirjoittaja cologne
noi koodit ovat hyvät silloin kun on varma, että motti on alkuperäinen ja purkamaton.
Mutta yleensä noihin ei voi luottaa kun monetkin (kuten minä) kasaa moottorin käyttäen hyväksi 2 tai 3 koneen osia.

että siinä mielessä riitää se kirjain, joka on virranjakajan alla, joka kertoo minkä perheen lohko on kyseessä.

Lähetetty: 27 Loka 2004, 20:42
Kirjoittaja Sumu
Taco kirjoitti:Nämä ei ole nyt samoja koodeja, mutta huomattavasti monipuolisempia ja käsittääkseni "niitä oikeita" ?
Taco! Olisko sulla sisustukseen samantyylisiä opuksia?

Lähetetty: 28 Loka 2004, 01:46
Kirjoittaja Taco
Sumu kirjoitti:Taco! Olisko sulla sisustukseen samantyylisiä opuksia?
Eipä valitettavasti ole :?
Tuolla on kaikkee Fordeihin liittyvää :
http://www.taunusfinland.com/tiedostot/

Noistakin aika moni kuva on peräisin täältä -
http://www.capri.pl/garage/garage.php

Käsittelee vain Capria, mutta esim. moottorithan ovat olleet samoja. Sivu on valitettavasti Puolaksi, mutta vinkiksi voin sanoa että englanniksi linkit näkyvät kun laitat hiiren kohdistimen linkin päälle ;)

ERITTÄIN HYVÄ sivu ... Puolaksi :cry:

Lähetetty: 28 Loka 2004, 01:51
Kirjoittaja Jukkis
cologne kirjoitti:A tunnus on 2.3 ja 2.6
C tunnus on 2.0
(muistaakseni) D ja E tunnus on 2.8
Tarkoittaako tämä sitä että jos kuvitellaan että joku epärehellinen henkilö haluaisi vaihtaa konepellin alle 2.6:sen koneen ja pitää 2.3:sen paperit, ei tarvitse vaihtaa 2.6 sisuskaluja 2.3 lohkoon vaan voi nakata sisään 2.6 koneen eikä kukaan huomaa mitään?

Kuvitteellisen epärehellisen henkilön pitäisi tietenkin poistaa imusarjasta kokomerkintä mutta sehän ei ole kuvitteelliselle epärehelliselle henkilölle mikään ongelma. :D

Lähetetty: 28 Loka 2004, 07:44
Kirjoittaja taunus mkII
Jukkis kirjoitti:
cologne kirjoitti:A tunnus on 2.3 ja 2.6
C tunnus on 2.0
(muistaakseni) D ja E tunnus on 2.8
Tarkoittaako tämä sitä että jos kuvitellaan että joku epärehellinen henkilö haluaisi vaihtaa konepellin alle 2.6:sen koneen ja pitää 2.3:sen paperit, ei tarvitse vaihtaa 2.6 sisuskaluja 2.3 lohkoon vaan voi nakata sisään 2.6 koneen eikä kukaan huomaa mitään?

Kuvitteellisen epärehellisen henkilön pitäisi tietenkin poistaa imusarjasta kokomerkintä mutta sehän ei ole kuvitteelliselle epärehelliselle henkilölle mikään ongelma. :D
tai sit pörrää 2.3:n imukannen isompi reikäseks. :D :D

Lähetetty: 28 Loka 2004, 08:40
Kirjoittaja cologne
Jukkis kirjoitti:
cologne kirjoitti:A tunnus on 2.3 ja 2.6
C tunnus on 2.0
(muistaakseni) D ja E tunnus on 2.8
Tarkoittaako tämä sitä että jos kuvitellaan että joku epärehellinen henkilö haluaisi vaihtaa konepellin alle 2.6:sen koneen ja pitää 2.3:sen paperit, ei tarvitse vaihtaa 2.6 sisuskaluja 2.3 lohkoon vaan voi nakata sisään 2.6 koneen eikä kukaan huomaa mitään?

Kuvitteellisen epärehellisen henkilön pitäisi tietenkin poistaa imusarjasta kokomerkintä mutta sehän ei ole kuvitteelliselle epärehelliselle henkilölle mikään ongelma. :D
No jos haluaa olla oikein kelju, niin pikkutyöllä D:stä saa vaikka A:n.
epärehellinen voi tehdä vaikka mitä, mutta onneksi emme ole sellasia...

Lähetetty: 28 Loka 2004, 19:32
Kirjoittaja Mois
Jukkis kirjoitti:
cologne kirjoitti:A tunnus on 2.3 ja 2.6
C tunnus on 2.0
(muistaakseni) D ja E tunnus on 2.8
Tarkoittaako tämä sitä että jos kuvitellaan että joku epärehellinen henkilö haluaisi vaihtaa konepellin alle 2.6:sen koneen ja pitää 2.3:sen paperit, ei tarvitse vaihtaa 2.6 sisuskaluja 2.3 lohkoon vaan voi nakata sisään 2.6 koneen eikä kukaan huomaa mitään?

Kuvitteellisen epärehellisen henkilön pitäisi tietenkin poistaa imusarjasta kokomerkintä mutta sehän ei ole kuvitteelliselle epärehelliselle henkilölle mikään ongelma. :D
Pitää sitten viilata pois siitä 2.6 koneesta myös kokoa ilmoittava kirjain U ja se toinen kirjain... Tolla periaatteella voi ihan hyvin vaihtaa 2.8 kaasari koneen ja pitää ne 2.3:n paperit!
2.3:sta voi tehdä 2.8:n kampiakselia ja kuplan takomäntiä käyttäen helposti ja halvalla isomman myllyn...