Kuka tekisi kannet V6 pataani?

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
jonezy
Viestit: 110
Liittynyt: 20 Tammi 2005, 00:38
Paikkakunta: Pori/Espoo
Viesti:

Kuka tekisi kannet V6 pataani?

Viesti Kirjoittaja jonezy »

Siinähän tuo asia otsikossa olikin... :)

Yksityinen tai yritys, suht edullisesti kuitenkin..
RallyRacen hinnasta olen jo tietoinen..
Voisko joku tyhmää opettaa??
Oma galleria[Last update-15.8-05]
Avatar
Taco
Viestit: 2291
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 13:14
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Taco »

No kai mikä tahansa koneistamo :roll: Mulla on hyllyssä koneistetut Scorpion kannet, eli kestävät lyijytöntäkin - 1mm sivallettu pois ja pakopuolen ohjaimet uusittu ja kanavat pirrattu. Teetetty kunnon koneistamolla (Oulun moottorikoneistamo), töille jäi hintaa hiukan alle 400e, kuitti löytyy. Nämä vois olla periaatteessa ylimääräsenä, homman nimi on se että mulla on uus hyvä kokonainen kone ja ainakin periaatteessa nämä vois jäädä ylimääräiseksikin, ellen sitten myöhemmässä vaiheessa innostu näitä laittaa paikoilleen. Tällä viikolla ois tarkotus survoo kone 5-lovisen laatikon kans paikoilleen... mut aika näyttää mitä noille kansille teen. Muita kansiaihioitakin kyllä löytyy...
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
Avatar
Jukkis
Viestit: 185
Liittynyt: 29 Heinä 2004, 23:52
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Kuka tekisi kannet V6 pataani?

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

jonezy kirjoitti:Siinähän tuo asia otsikossa olikin... :)

Yksityinen tai yritys, suht edullisesti kuitenkin..
RallyRacen hinnasta olen jo tietoinen..
Nyt kun oot espoolainen :wink:, niin varmaan Kansiset Oy tekee. Hintatasosta en osaa sanoa, mutta kuten nimikin sanoo, kansia tekevät. Ja on lähellä, tossa kirkkonummella ämmässuon kaatopaikan kupeessa.
-71 Coupe GT
Avatar
jonezy
Viestit: 110
Liittynyt: 20 Tammi 2005, 00:38
Paikkakunta: Pori/Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jonezy »

-> Taco

Oliko tuo kaupan hierontaa?
Sopiiko ne kannet 2.3:seen?
Mulla on kiinni nuo 114hv kannet....

->Jukkis

Kiitoksia, pitääpä varmaan ottaa yhteyttä ja tiedustella hinnastoa...


Lähinnä oli mielessä, jos jollain yksityisellä olisi mielenkiintoa tehdä nuo kannet sopivaa korvausta vastaan...
Voisko joku tyhmää opettaa??
Oma galleria[Last update-15.8-05]
Avatar
Taco
Viestit: 2291
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 13:14
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Taco »

jonezy kirjoitti:Oliko tuo kaupan hierontaa?
Sopiiko ne kannet 2.3:seen?
Mulla on kiinni nuo 114hv kannet....

Lähinnä oli mielessä, jos jollain yksityisellä olisi mielenkiintoa tehdä nuo kannet sopivaa korvausta vastaan...
Periaatteessa se oli kaupan hierontaa :) mutta eipä taida sopia 2.3:seen kun ovat 2.8 kannet? Aihio kansissa sama homma... Tuota yksityisellä teettämistä harkitsisin, ei se niin paljon enemmän maksa koneistamollakaan ja ompahan joku jota syyttää jos menee munilleen ;)
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
Vastaa Viestiin