Tuli mieleen, että kun vaihtaa jyrkemmän nokan (v-6:een), niin pitääkö sytytys säätää aikasemmalle vai myöhäsemmälle? Että saadaan kaikki mahdollinen teho ulos.
Nii ja sit venttiilinvälykset, pitääkö ne olla pienemmät, jyrkemmän nokan kanssa? Ja paljos ne pitäis olla pienemmät verrattuna alkuperäisiin?
Mitäs muuta pitää muistaa jyrkemmän nokan kanssa??
Sytytys ja venttiilien välykset
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Sytytys ja venttiilien välykset
Taunus, Coupé GXL -74 (prokekti)
Sierra, 3.0 essex -89 (myydään osina tai kokonaisena)
Audi 100 avant 2,2 turbo quattro (200 look : ) -89
Taunus -81
Sierra, 3.0 essex -89 (myydään osina tai kokonaisena)
Audi 100 avant 2,2 turbo quattro (200 look : ) -89
Taunus -81