Paljo on 2.8:n imu- ja pakovenojen koko vakiona?

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

tomduck kirjoitti:Mulla on 2.8:ssa 2.3:n imusarja tai ainaki siinä lukee 2.3 ilman mitää viilaamatta..Mä vaa aattelin niitä kansia, ku ne oli tosi hyvi portattu ja oisin halval saanu ne, mut pitää vissii unohtaa koko juttu ku ei käy :roll:
Voisin ostaa ne portatut 2.3 kannet :)
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
tomduck
Viestit: 143
Liittynyt: 07 Marras 2004, 02:06
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja tomduck »

mois13 kirjoitti:
tomduck kirjoitti:Mulla on 2.8:ssa 2.3:n imusarja tai ainaki siinä lukee 2.3 ilman mitää viilaamatta..Mä vaa aattelin niitä kansia, ku ne oli tosi hyvi portattu ja oisin halval saanu ne, mut pitää vissii unohtaa koko juttu ku ei käy :roll:
Voisin ostaa ne portatut 2.3 kannet :)
Voin ilmottaa sille tyypille.. Niissä kansis tosiaa on pronssiset venttiilinohjurit myös..
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Ne vesikanavat sylinterireikien ympärillä...... kokeilin tuossa
taannoin kannentiivisteellä niin eroa on noin puolikas niistä pitkulaisista
vesikanavista. Jompaa kumpaa(lohkoa tai kantta + kannentiivistettä) täytys siis avartaa ja mittailla(katella) että pystyykö kannentiiviste tiivistämään molemmat pinnat.

Puolikkaalla tarkoitan sitä että puolet pitkulaisesta reiästä menee toisen metallin päälle.

-vk- (astriel)
Larppa
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Loka 2004, 23:27
Paikkakunta: jkl

Viesti Kirjoittaja Larppa »

Larppa kirjoitti:pistetääs tähän jatkoks... onko 2.8 kaasari imusarja avarampi kuin 2.6 vastaava?
kyllä kai jollain on ollu nää kaks vierekkäin???
Vastaa Viestiin