1,6 Ohc:n perään 5v?

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Tuhnus
Viestit: 155
Liittynyt: 22 Joulu 2004, 20:43
Paikkakunta: Lempäälä

1,6 Ohc:n perään 5v?

Viesti Kirjoittaja Tuhnus »

Onkos tuota noissa Sierran 1,6 ja 2,0 ohc koneiden 5v laatikoissa kovasti eroja vai onko sama laatikko? Meinaan että onko se vlaatikon hännässä oleva boori johan tulee kartaani niin 1,6 pienempi kuin 2,0:ssa eli suomeksi tarviiko vaihtaa kartaani isompi booriseen taikka se kartaanin pää jos vaihtaa 5v laatikon 1,6 ohc sierrasta? Vai meneekö kartaani suoraan 1,6 Ohc tanarista?

Kytkinlevykin tarvii kai vaihtaa kun tuolla on nykyään se vakio 1,6 levy?
Taunus Coupe GXL 2.8i V6 -74
Ford LTD Brougham 429cid -73
Avatar
Viipo
Viestit: 808
Liittynyt: 28 Loka 2004, 09:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Viipo »

eipä oo vielä tähän päivään mennessä tullu vastaan semmosta 5v-laatikkoa, missä ois ohkasempi kardaani ja kytkinakseli.
Pontiac Astre -77
Toyota LandCruiser -81
Tuhnus
Viestit: 155
Liittynyt: 22 Joulu 2004, 20:43
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja Tuhnus »

Ok! Niin mä vähän ajattelinkin, eli kartaanin pää ja kytkinlevy menee vaihtoon. Ja se kannakepalkki..
Taunus Coupe GXL 2.8i V6 -74
Ford LTD Brougham 429cid -73
Vastaa Viestiin