Miksi perä sanoo "jupjupjup"?

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

MouTine
Viestit: 77
Liittynyt: 30 Loka 2005, 22:44
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine »

Taco kirjoitti:Söpö! :lol:
Kerro lisää...?
RedLine Heavy ShockProof kovaan ajoon.
Herkko
Viestit: 1313
Liittynyt: 25 Elo 2004, 22:55
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Herkko »

Äärimmäisen hyvä öljy!
Yleensä öljyistä tingataan,mutta tästä ei
tarvi,on oikiasti hyvä.

Laatikon toiminta pehmenee ja
jos sattuu oleen vuotoja,niin pysyy
paremmin sisällä.

Ei heti uskois laatikko öljyksi,kun
näyttä aivan punaiselta maalilta :wink:

Race miehet "kuulemma"käyttää
laatikoissa ja perissä,maksaa tosin
enemmän kun tavallinen.
MouTine
Viestit: 77
Liittynyt: 30 Loka 2005, 22:44
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine »

Herkko kirjoitti:Äärimmäisen hyvä öljy!
Yleensä öljyistä tingataan,mutta tästä ei
tarvi,on oikiasti hyvä.

Laatikon toiminta pehmenee ja
jos sattuu oleen vuotoja,niin pysyy
paremmin sisällä.

Ei heti uskois laatikko öljyksi,kun
näyttä aivan punaiselta maalilta :wink:

Race miehet "kuulemma"käyttää
laatikoissa ja perissä,maksaa tosin
enemmän kun tavallinen.
No nyt on perällä ajettu huikeat 2km ja tuntuisi toimivan aivan täydellisesti. Ihan kuin uusi. No, kun kun saan kardanin tasapainotuksesta, koitan perää ns. tosi-hommissa.

Riippuu laatikosta. Omaani en laittaisi.
Vastaa Viestiin