viriviriä

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Vieras

viriviriä

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Elikkä onko kellään käytännön kokemusta miten V6 k-jetilla toimii V6T3 nokan kanssa? Alkaako lautanen "väpätä" tyhjäkäynnillä ja miten sytkän ajoituksia pitää muuttaa??

-T Jussi-
tanari
Viestit: 937
Liittynyt: 22 Elo 2004, 11:18
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja tanari »

v6t31 nokalla ainakin toimii ihan ok. pakokaasu päästöt vaan tuppaa pompata hc arvo yli 1000 helpostikkin :roll:
matalan pudjetin kulkineet...
Avatar
Hessu
Viestit: 709
Liittynyt: 20 Loka 2004, 08:34
Paikkakunta: Häijää

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Tuo korkea HC aiheutuu ainakin osittain suureta overlapista. Sitä puolestaan voi pienentää säätämällä venttiilinvälykset normaalia isommalle. Sanoin sytkän myöhentäminen auttaa. Kannattaa kokeilla joskus, jos päästöt ovat ongelma :)
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

tanari kirjoitti:v6t31 nokalla ainakin toimii ihan ok. pakokaasu päästöt vaan tuppaa pompata hc arvo yli 1000 helpostikkin :roll:
Eihän päästöollä ple väliä, kun on tarpeeksi vanha auto..
Janzamar
Viestit: 4317
Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Janzamar »

ei selvästikään kunnon viherpiipertäjä kyseessä :lol:
remember ozone-layer!!!!
jaa,kesällä kyllä ruskettuu tehokkaammin kun on muutama aukko siellä.. :roll:
Taunus Maximus =)
Taunusmies Jussi
Viestit: 1273
Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
Paikkakunta: Huittinen

Viesti Kirjoittaja Taunusmies Jussi »

No virittämistä se on tämäkin...

Olisko kellään paperilla/mahdollisuus mitata V6 peltisarjan putkien pituuksia ja halkisijoita? Täytyy sellainenkin vissiin tehrä ite...
Jos pytty ei ole Vee-asennossa niin se on vessanpytty!
-75 coupe
Vastaa Viestiin