Vm.74 Taunuksen sähköt?!?!?
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Vm.74 Taunuksen sähköt?!?!?
Eli valot/virrat sammuttaessa jää oikeanpuoleinen parkkivalo(edessä ja takana) päälle. Missä vika? Ja vilkun vipu ei sitten ole päällä. Olisikohan rele rikki?
MoPar-auto on ainoa oikea auto.
Niin näissähän vanhemmissa Taunuksissa löytyy sellainen versio, kun katkaisee virrat ja vilkku on esim oikealle, niin vilkku luonnollisesti sammuu, mutta samalla oikeanpuolen etu- ja takaparkki jäävät palamaan, mutta Hugheshan kirjoitti ettei vilkku ole päällä, mutta tiedoksi sellaisille ketkä eivät ole moista tienneet.
Joo, tajusin itsekkin myöhemmin ettei siinä mitään relettä välissä ole! Toisen puolen etuparkin valolle menevä piuha oli lähemmin tarkasteltuna palanut. Vedin koko matkalta pelkkää kuparia nipusta, ja silti se oli koko ajan pelannut!! Pitää kammata koko nippu uudestaan niin eiköhän se parkkivalo-ongelmakin sieltä ratkea. RokRok!!
MoPar-auto on ainoa oikea auto.
Itse asiassa edestä jää palamaan molemmat parkit, takaa taas vain oikean puoleinen Näin ainakin itselläni...Pj kirjoitti:... mutta samalla oikeanpuolen etu- ja takaparkki jäävät palamaan, mutta Hugheshan kirjoitti ettei vilkku ole päällä, mutta tiedoksi sellaisille ketkä eivät ole moista tienneet.
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
Taco kirjoitti:Itse asiassa edestä jää palamaan molemmat parkit, takaa taas vain oikean puoleinen Näin ainakin itselläni...
Mielestäni oikein toimivat "saksanparkit" ovat vilkku oikealla- oikeat parkit palaa, ja sama vasemmalle puolelle. Minkä vuotisesta tattiksesta puhut, voisiko eri malleissa olla heittoa?!?
MoPar-auto on ainoa oikea auto.
Taco kirjoitti:Itse asiassa edestä jää palamaan molemmat parkit, takaa taas vain oikean puoleinen Näin ainakin itselläni...
Nyt en ihan ymmärtänytHughes kirjoitti: Mielestäni oikein toimivat "saksanparkit" ovat vilkku oikealla- oikeat parkit palaa, ja sama vasemmalle puolelle. Minkä vuotisesta tattiksesta puhut, voisiko eri malleissa olla heittoa?!?
Mielestäni takana syttyy vain toinen valo ja muistelen että se olisi ollut vänkärin puoleinen. Mutta nyt en ole enää varma, saattoi se olla kuskin puoleinenkin. Joka tapauksessa, edessä palavat molemmat parkit.
Ja näin siis kun laitan vilkun vasemmalle, oikealle laitettaessa ei muistaakseni tapahdu mitään. Tästäkään en enää ole varma, sillä johto josta tuo homma on riippuvainen on ollut poikki jo jonkun aikaa. Pitänee kunnostaa ja tarkastaa asia
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
Hughes kirjoitti: Mielestäni oikein toimivat "saksanparkit" ovat vilkku oikealla- oikeat parkit palaa, ja sama vasemmalle puolelle. Minkä vuotisesta tattiksesta puhut, voisiko eri malleissa olla heittoa?!?
Taco kirjoitti: Nyt en ihan ymmärtänyt
Mielestäni takana syttyy vain toinen valo ja muistelen että se olisi ollut vänkärin puoleinen. Mutta nyt en ole enää varma, saattoi se olla kuskin puoleinenkin. Joka tapauksessa, edessä palavat molemmat parkit.
Ja näin siis kun laitan vilkun vasemmalle, oikealle laitettaessa ei muistaakseni tapahdu mitään. Tästäkään en enää ole varma, sillä johto josta tuo homma on riippuvainen on ollut poikki jo jonkun aikaa. Pitänee kunnostaa ja tarkastaa asia
Tarkoitin sitä, että kun laittaa vilkun vasemmalle ja sammuttaa virrat niin vasen etu -ja takaparkki jää palamaan. Kun jättää vilkun oikealle, oikea etu -ja takaparkki jää palamaan. Näin itselläni!!!
Onkohan Fordin tehtaalla ollut 70-luvulla töissä joku juoppo sähkömies kun kaikilla on kytkennät eri tavalla?!?!?
MoPar-auto on ainoa oikea auto.
No ei tässä voi enää varma olla, pitää asia tarkastaa hallilla...Hughes kirjoitti: Tarkoitin sitä, että kun laittaa vilkun vasemmalle ja sammuttaa virrat niin vasen etu -ja takaparkki jää palamaan. Kun jättää vilkun oikealle, oikea etu -ja takaparkki jää palamaan. Näin itselläni!!!
Onkohan Fordin tehtaalla ollut 70-luvulla töissä joku juoppo sähkömies kun kaikilla on kytkennät eri tavalla?!?!?
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
Taunuksen kaavioista ei löytynyt ollenkaan, mutta sisarmallin Corttiinan kaavioista löyty toi kytkentä! Kyllä toi "Saksan-parkki" pitäis pelata siten, että jos virrat sammutettuna laittaa vilkun vasemmalle, syttyy ainoastaan molemmat vasemman puolen parkit ja vastaavasti laitettaessa vilkku oikealle, syttyy ainoastaan molemmat oikean puolen parkit! Jos toimii jotenkin muuten, on joku tehnyt kytkentä muutoksia . Eri maiden käyttöön on kyllä mahdollisesti tehty vähän erilaisia kytkentöjä :?
Meikäläiseltä on joku joskus katkaissut tuon virtalukolta lähtevän johdon eikä mulla pelaa ollenkaan koko systeemi. On kai Suomessa laiton tai on ainakin ollut?
Meikäläiseltä on joku joskus katkaissut tuon virtalukolta lähtevän johdon eikä mulla pelaa ollenkaan koko systeemi. On kai Suomessa laiton tai on ainakin ollut?