Sivu 1/1

Kannen Laskemisesta?

Lähetetty: 19 Loka 2004, 00:12
Kirjoittaja Tane75
Paljonko 1.6 ohc koneesta voisi ottaa kannesta pois että vielä pysyy puristukset niin alhaalla että ei nakuttaisi? Ajattelin kun on kansi irti ja mahdollisuus laskea niin miksipäs ei..

Re: Kannen Laskemisesta?

Lähetetty: 19 Loka 2004, 00:55
Kirjoittaja Mois
Tane75 kirjoitti:Paljonko 1.6 ohc koneesta voisi ottaa kannesta pois että vielä pysyy puristukset niin alhaalla että ei nakuttaisi? Ajattelin kun on kansi irti ja mahdollisuus laskea niin miksipäs ei..
Joo, puhuin paskaa! Serkkupojalla on se 1.6 kansi kiinni 2.0 OHC:ssä, eikä kantta oo laskettu yhtään! Lohkosta on kuulemma hieman silpaistu pois :D

Lähetetty: 19 Loka 2004, 01:06
Kirjoittaja Tane75
ja paljos purisukset on sen 2mm jälkeen ?? anteeks nyt vaan muuta tuo oli vaan niinkuin "hatusta" heitetty :) tai siis siltä tuntui. olis van mukava olla aikas varma ennenku lähtee tiputtamaan

Lähetetty: 19 Loka 2004, 07:59
Kirjoittaja Vieras
Kannattaa harkita vielä toisenkin kerran ennenkuin sitä kanttaa alkaa reilummin höylätä, halkeaa helpommin tulpan kohdalta jos menee kovin ohueksi.

Lähetetty: 19 Loka 2004, 14:07
Kirjoittaja Tane75
niin olis ihan hyvä kuulla joltain aika varmaa tietoa just ettei tuu tollasia ongelmia. :?

Lähetetty: 19 Loka 2004, 16:31
Kirjoittaja Antti
Ja minä jättäisin siihen ainakin jonkinmoisen "pelivaran" JOS se joskus tarvii suoristaa niin pystyy vielä senkin tekemään eikä mene kansi samantien verkonpainoksi.. :wink:

Lähetetty: 19 Loka 2004, 23:08
Kirjoittaja Taco
Mitenkäs nämä kupariset kannentiivisteet? Voiko ajatella että jos esim. käy "vahinko" ja silpaisee liikaa kannesta pois, niin asian voi "korjata" laittamalla esim. 2kpl noita? Yks tuttu on meinaan moista ajatellut...

Lähetetty: 20 Loka 2004, 08:50
Kirjoittaja Sodfor
Taco kirjoitti:Mitenkäs nämä kupariset kannentiivisteet? Voiko ajatella että jos esim. käy "vahinko" ja silpaisee liikaa kannesta pois, niin asian voi "korjata" laittamalla esim. 2kpl noita? Yks tuttu on meinaan moista ajatellut...
Mä oon kanssa moista ajatellut....
Mistähän noita kuparisia tiisviteitä sais? Ite tekemällä?
Onko joku tehnyt?

Lähetetty: 21 Loka 2004, 11:23
Kirjoittaja Tane75
Anteeks nyt oon näin vaativa mut onkos kukaan siis ikinä laskenut 1.6 kantta? millasen määrän ottanut pois? millaset puristukset tuli??

Lähetetty: 21 Loka 2004, 13:29
Kirjoittaja Sodfor
En oo kyl laskenut. Pikemmin päin vastoin on tullut ja tulen tekemään.
Kun mulla on 2.0 litusen lohkon päällä 1.6 kansi ja pitäs kaivella palotiloja isommaksi, jotta puristukset ei olis niin hurjat.....

Lähetetty: 21 Loka 2004, 22:24
Kirjoittaja Tane75
juu no mutta sullahan on hiukkasen eri lohko siinä sen kannen allakin :) sellaset 9 puristukset on nyt mutta kiinnnostais joku 11 tai jotain sellasta.

Lähetetty: 23 Loka 2004, 17:27
Kirjoittaja Vieras
Jos meinaat niin paljon kantta laskea, että saat 11 puristukset, niin varaudu myös hankkimaan säädettävä nokkapyörä, että nokan saa kohilleen.

Lähetetty: 15 Marras 2004, 21:49
Kirjoittaja Master
Niin no, täytyy nyt tulla urputtamaan tännekin. Eli mulla on ainakin itellä 2.0:ssa 1.6:sen kansi isoilla venttiileillä ja portattuna, eikä mulla ainakaan ole mitään ongelmia ollut puristusten kanssa. (Startilla pyöritettäessä 14,5) Ja vakio 2.0:n nokka ja nokkapyörä siellä pyörähtelee.