Kiristysarvoja

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Taunusmies Jussi
Viestit: 1273
Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
Paikkakunta: Huittinen

Kiristysarvoja

Viesti Kirjoittaja Taunusmies Jussi »

Elikkä tarttisin OHC moottorin kiristysarvot. Jos joku tietää niin kerro ihmeessä, tai edes paikkaa josta voisi kysyä.. Tarttis päästä kokoon mottia, että sais ottaa sauhut noin 1.5 vuotta palasina oleesta tanesta 8)
Jos pytty ei ole Vee-asennossa niin se on vessanpytty!
-75 coupe
Sodfor
Viestit: 103
Liittynyt: 05 Elo 2004, 23:58
Paikkakunta: Ruuhka Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sodfor »

Sylinterinkansi:
Vaihe I 20...40 Nm
vaihe II 48...69 Nm
vaihe III 73...82 Nm
vaihe IV 94...115 Nm

Runkolaakerit 88...102 Nm
Vauhtipyörä 64...70 Nm
Kiertokanget 40...47 Nm
Öljypumppu 17...21 Nm

Tarviikko muita tietoja?
Noi tiedot on poimittu alfamerin kirjasta.
Taunus 2D 2.0L -75
- kukaan ei ole täydellinen -
Taunusmies Jussi
Viestit: 1273
Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
Paikkakunta: Huittinen

Viesti Kirjoittaja Taunusmies Jussi »

En näillänäkymin tartte muuta. Mutta Kysyn jos tartten!
Jos pytty ei ole Vee-asennossa niin se on vessanpytty!
-75 coupe
Avatar
Taco
Viestit: 2291
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 13:14
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Taco »

Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
Sodfor
Viestit: 103
Liittynyt: 05 Elo 2004, 23:58
Paikkakunta: Ruuhka Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sodfor »

Kahtos perkule.... kiva ohjelma!

Tänx....
Taunus 2D 2.0L -75
- kukaan ei ole täydellinen -
Vastaa Viestiin