GX-Tanen puskurien päätymuovit.
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
GX-Tanen puskurien päätymuovit.
Joo kyllä, sikäli kiinnostava kapistus on tuo kuulolaitteen harmaa, ViLHoksi rekisterinumeronsa perusteella nimetty auto, että kyllä tässä syksyn mittaan sille jotain on alettava tekemään. Mutta nuo puskureiden päätymuovit, jotka kiertävät lokasuojain puolelle, niin edessä kuin takanakin, mikäs niitten irrottamisessa liekään vähiten typerä tapa? Ettei mitään nipsuja tms. menisi rikki. Olen kyllä heinäkuussa 1989 ko. operaation tehnyt, (ja aikomus nyt heti perään tehdä se taas), mutta tarkkaa muistikuvaa ei ole miten ne sieltä kivuttomimmin lähtevät. Syystä jotta puskureiden uudelleenmaalaus olisi tässä jalona pyrintönä. Melko mattamustathan taitavat olla ne. Saattaa olla jotta tuonne Taunus-päiväkirjojenkin puolelle saatan alkaa tarinaa puskemaan, mikäli ei nimenomaan kielletä, ovet ViLHossa lähinnä ensisijaisesti pitelemistä vaatisivat.
"Seiskanelosen Taunus on testivoittaja ja maailman paras auto!" Diplomiekonomi Erkki Kaisla.
Ja minkä hybridi säästää, sen Transit päästää.
Ja minkä hybridi säästää, sen Transit päästää.
Re: GX-Tanen puskurien päätymuovit.
Joo kyllä, ViLHon puskureiden irrotus saattaa olla lähempänä kuin luullaankaan, joten tällaiselle lähestulkoon vanhuuseläkeläiselle köpölle hyvät neuvot sekä vinkit asian suhteen olisivat hyvinkin tervetulleita. Ettei tarvitsisi turhaan konttia ja ihmetellä. Pahimmassa tapauksessa kärsivällisyyden puutteen takia jotain menee rikki.
"Seiskanelosen Taunus on testivoittaja ja maailman paras auto!" Diplomiekonomi Erkki Kaisla.
Ja minkä hybridi säästää, sen Transit päästää.
Ja minkä hybridi säästää, sen Transit päästää.
Re: GX-Tanen puskurien päätymuovit.
Kannattaisko hakea motonetistä korjausopas?
Re: GX-Tanen puskurien päätymuovit.
Joo kyllä, nytpä vasta tuli mieleeni, ViLHon tavaratilastahan sellainen Haynesi löytyy, vaan enpä älynnyt sitä mukaani ottaa. Kiitos muistutuksesta, suotavaa olisi, että aihetta siinä käsitellään.
"Seiskanelosen Taunus on testivoittaja ja maailman paras auto!" Diplomiekonomi Erkki Kaisla.
Ja minkä hybridi säästää, sen Transit päästää.
Ja minkä hybridi säästää, sen Transit päästää.