Päivää.
Zeteciä tunkemassa -77 Tanneriin, nykyään paikalla DOHC ja MT75.
Kone revitty irti Mondeosta ja siis 2.0 Blacktop kyseessä.
Taunuksessa vielä kone paikoillaan, enkä saa irti ennen kevättä, mutta osia vois jo haalia hyllyyn.
Mitä siis Zetecin ja MT75:n väliin?
Jos laitan 1.8 zetecin vauhtipyörän, siihen jako OHC kytkimelle, niin tarvitaanko vielä se pidempi painelaakeri?
Ja onko OHC ja DOHC kytkin sama?
Muutakin toimivaa kombinaatiota saa ehdottaa.
Zetec + MT75
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Re: Zetec + MT75
Toisella kotimaisella eri komboja zetekin perään --> https://rsmotorsport.com.au/files/Zetec ... Combos.pdf
Muuten ei asiasta enempää ole tietoa, google on ystäväsi jos ei muuten
Muuten ei asiasta enempää ole tietoa, google on ystäväsi jos ei muuten
Tieto lisää Tuskaa
Harvemmin niissä mitään isompaa on
Harvemmin niissä mitään isompaa on
Re: Zetec + MT75
Juu kiitoksia, paljon löytyy noita juttuja aiheesta kyllä, mutta en oikeen löydä vastausta tohon painelaakeri asiaan.veeqs kirjoitti:Toisella kotimaisella eri komboja zetekin perään --> https://rsmotorsport.com.au/files/Zetec ... Combos.pdf
Noiden etuvetokytkimien kaveriksi myydään "jatkettua" painelaakeria maailmalla, se on vakio DOHC sierran laakeri, johon on LIIMATTU 19mm jatkoholkki, tuntuu melko hurjalta...!?
Bludy ´ell marshalls!!