2,9 erot ja muutokset.

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

tane
Viestit: 36
Liittynyt: 14 Tammi 2005, 19:01

Re: 2,9 erot ja muutokset.

Viesti Kirjoittaja tane »

https://www.ebay.co.uk/itm/333758278703 ... SwNxxfjDQB

Tuossa olisi jos ei tarvitse nokan asentotietoa
tane
Viestit: 36
Liittynyt: 14 Tammi 2005, 19:01

Re: 2,9 erot ja muutokset.

Viesti Kirjoittaja tane »

automaattiseppä
Viestit: 65
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 22:11
Paikkakunta: mäntäsälä

Re: 2,9 erot ja muutokset.

Viesti Kirjoittaja automaattiseppä »

Kiitokset.nämä oli hyviä neuvoja.
automaattiseppä
Viestit: 65
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 22:11
Paikkakunta: mäntäsälä

Re: 2,9 erot ja muutokset.

Viesti Kirjoittaja automaattiseppä »

Tässä tulee vielä kiire että saa koslan takas nippuu ennen maaliskuuta.
Samalla teen sivuprojektina sierraa kilpiin.
Turbo ohc pelaa jo ihan ok.etujarrumuutos on hyvin suoraviivainen.
Saattaa muuten mennä taunukseenkin aika kivuttomasti st170 focus levyt.
Se voi olla että metriseenkin laitan mondeon 278 takalevyt.
Vastaa Viestiin