Sivu 1/1

v6 kampura

Lähetetty: 16 Marras 2019, 12:47
Kirjoittaja 96taunus
Mitä eroa on 2.0 ja 2.3 kutosen kampuroilla? Voiko käyttää 2.3:en kampuraa 2 litrasessa?

Re: v6 kampura

Lähetetty: 16 Marras 2019, 14:50
Kirjoittaja Vermilion
Muistelisin että joku oli laittannu ainakin 2.8 kampuran 2.3:seen siitä tulee joku 2.6 tms tilavuudeksi. Sillä oli kyllä mittatilaus kanget ja männät en tiedä sitten mitä oikeasti oli.

Luulen että ei ongelmaa, tarvit vaan lyhyemmät kanget, joku PO-metalli varmaan tekee kyl. Laakerit on kyllä samat. Efin imusarjat saa reilulla kädellä sovittamalla sopimaan 2.8 ja 2.3 välillä. Mutta 2.0 tais olla liian pieni siihen hommaan ei saanu sovitettua kunnolla.

Re: v6 kampura

Lähetetty: 16 Marras 2019, 15:37
Kirjoittaja Mois
Sama kampiakseli, 2.0 ja 2.3. Iskunpituus molemmissa noin 60mm jos en ihan väärin muista...

Re: v6 kampura

Lähetetty: 16 Marras 2019, 19:01
Kirjoittaja 96taunus
Mois kirjoitti:Sama kampiakseli, 2.0 ja 2.3. Iskunpituus molemmissa noin 60mm jos en ihan väärin muista...
Iskunpituus on sama ja ilmeisesti kaulatkin on samat, mutta painossa taitaa olla eroa? Ei kai niitä muuten olis merkattu erilailla. 2 litrasessahan on kevyemmät/pienemmät männät. Eli jos laittaa 2.3:n kampuran niin onko vähän sama kuin olis painavampi vauhtipyörä?

Re: v6 kampura

Lähetetty: 16 Marras 2019, 20:59
Kirjoittaja kankkis
Ei varmaan kovin suurta merkitystä 2.0 v6 että onko kampura hiukan painavempi, tarttishan ne kuiteski painottaa rönttänä kun kampura vaihtuu toiseen jos oikein hyvän haluu ja vähänkin enempi meinaa kierroksia tarjoilla

Re: v6 kampura

Lähetetty: 18 Marras 2019, 12:49
Kirjoittaja isoatlas
Sama akseli se on molemmissa, kuten Mois jo sanoi.

Re: v6 kampura

Lähetetty: 18 Marras 2019, 13:47
Kirjoittaja 96taunus
Lähinnä toi painoero, onko sitä?

Re: v6 kampura

Lähetetty: 21 Marras 2019, 10:17
Kirjoittaja isoatlas
Sama akseli, niin ei silloin eroja ole :shock: