Eli kyseessä 2.3 v6 koneen jatkeena oleva loota.
Veto katosi vaan hiljaisessa vauhdissa.ei mene eteen ei taakse.
Oisko tietoa mikä on iskenyt?
Taunuksen automaattiloota
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Re: Taunuksen automaattiloota
Onko öljyä?
Re: Taunuksen automaattiloota
Onkos laatikossa oikeat öljyt? Tuleeko mitään eloa millään vaihteella edes silloin jos antaa kunnolla kierroksia koneelle?...kerran itsellä oli c3:ssa vaan suodatin niin tukossa että meno loppui yhtäkkiä, suodattimen ja öljyt vaihdoin niin heräsi henkiin...minä vaihtaisin ihan ensimmäisenä nuo ja sen jälkeen laatikon öljynpaineiden mittaus, kuvassa vas. testiportin sijainti laatikon kyljessä shifterivivun takapuolella ja alla C3 ohjearvot. 
Escort 1100 -69
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Capri 3000 > 3600 V8 GTXL -70
Consul 2800 Turnier Automatic -73
Torino Brougham 435 + C6 -70
2 x Volvo PV -65
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Capri 3000 > 3600 V8 GTXL -70
Consul 2800 Turnier Automatic -73
Torino Brougham 435 + C6 -70
2 x Volvo PV -65
Re: Taunuksen automaattiloota
Viime kesänä halvaantui Torinoni uusi C6:nen myös yhtäkkiä, hinaamalla kotiin ja mittasin paineet, niin ne oli alle puolet ohjearvoista...takuukorjauksessa paljastui syyksi öljypumpun kaksi pulttia löysällä ja pumppu vuoti sisäisesti, jonka seurauksena etummaisen pakan kitkalevyt paloi pilalle.
Escort 1100 -69
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Capri 3000 > 3600 V8 GTXL -70
Consul 2800 Turnier Automatic -73
Torino Brougham 435 + C6 -70
2 x Volvo PV -65
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Capri 3000 > 3600 V8 GTXL -70
Consul 2800 Turnier Automatic -73
Torino Brougham 435 + C6 -70
2 x Volvo PV -65