Rintapelti

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Vermilion
Viestit: 1636
Liittynyt: 01 Helmi 2013, 19:48
Paikkakunta: Betonihelvetti

Rintapelti

Viesti Kirjoittaja Vermilion »

Milläs tavalla toi jarrutehostin, polkimet kytkin yms. on kiinni ja tuettu näissä Fordeissa, mulla heiluu kokotehostin aikalailla kun painaa kytkintä.... voikohan sille tehdä mitään?
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
Vermilion
Viestit: 1636
Liittynyt: 01 Helmi 2013, 19:48
Paikkakunta: Betonihelvetti

Re: Rintapelti

Viesti Kirjoittaja Vermilion »

Pultit eivät jalkatilasta ole ainakaan löysällä. Helpottaisi vaan tuota kytkimen säätämistä, jos koko rintapelti/jarrutehostin ei heiluis noin 3-5mm...
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
Avatar
Hokki_74
Viestit: 384
Liittynyt: 20 Marras 2011, 09:47
Paikkakunta: Haapavesi

Re: Rintapelti

Viesti Kirjoittaja Hokki_74 »

Escortissa on samaa ongelmaa pedalboxin kanssa.
Koko rintapelti antaa periksi. Ei kai siihen muu auta kuin tehdä vahviketta.
- 74 Ford Taunus Coupe 2.5 XLi
-73 Ford Escort Sport
-11 Toyota Rav4 2.0 4wd
-17 Hyundai i30N performance
-79 Sprite 300
Vermilion
Viestit: 1636
Liittynyt: 01 Helmi 2013, 19:48
Paikkakunta: Betonihelvetti

Re: Rintapelti

Viesti Kirjoittaja Vermilion »

Näkyy olevan sama ongelmaa uusissa Subarun WRX malleissa ja Fordin F-150, 250 ja 350 malleissa ja jeepin Wranglerissa...

https://www.youtube.com/watch?v=ddUGiDpBfkU

https://www.youtube.com/watch?v=FTkY-llneUU
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
Vastaa Viestiin