moottorijarrutus ei toimi 2.0ohc dgv kasarilla
Lähetetty: 05 Syys 2016, 17:02
Juu elikkä projektin sain vihdoista viimen käyntii ja koe ajolle. Moottori on vanha paskanen eikä huollettu. Kaasari on putsattu ja huollettu. Auto ei oikee toimi hiljasissa nopeuksissa ja kaasuki on vähä semmone on/off et ei oikee pysty hellästi painaa. Parhaiten auto toimi n. 80Km/h vauhdis vitos vaihteella mut kaikki muut vaihteet tökki ja pinta kaasu et niinku pintakaasu/moottorijarrutus ei toimis? Kone muutenki käy vähä huonosti, et ainaki se on vikana et sytkä ei pysy kohillaa vaa heittelee aikaselta myöhäselle ei kuitenkaa nii pahasti et ampuis putkee tai kaasarista. Kone pitäis olla vakio ja peltipakosarja on ja sivuputki yhellä isolla vaimentajalla, et semmostaki kuullu et seki vois tehä koneelle ihmeellisyyksiä jos ei oo yhtää vastapainetta et pitäiskö kokeilla putken päätä kurittaa pienellä vaimentajalla missä pienet putki koot? Ja sit sellast legendaa kans kuullu et kaasariin pitäis järjestäen vaihtaa isommat suuttimet nykybensoilla et oliks tää nykyne jotenki kevyempää et pitäiskö kaikki suuttimet ny sit vaihtaa vaa vai olisko joku tyhjäkäynti suutin vaa liian pieni? Vai pitäiskö 98bensa sijaan kokeilla 99 v powerii ku siinä taitaa vähiten olla viinaa ja sitähä suositellaa vallan pienkoneillekkin jos lompakko kestää?