kylmänä röpöttää eikä taho pysyä käynnissä

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Samu
Viestit: 2082
Liittynyt: 06 Elo 2010, 00:32
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Samu »

itellä on farkussa 1.6:n päällä 2-litrasen webru ja ryyppy olis vesikäyttönen, muttei oo paikoillaan joten joudun sitten kylmällä laittamaan konehuoneen puolelta läpän kiinni kun en oo jaksanu väsätä vaijeria :lol: olisko muuten liian isoista suuttimista kiinni ettei tahdo pysyä tyhjäkäynnillä kylmänä? vasta kun on jonkun puolkilsaa revitellyt konetta lämpimäksi niin SAATTAA jäädä käymään tyhjäkäyntiä. en nyt muista olinko seoksen säätänyt ihan laitteilla vai korvakuulolla.
Ford Taunus 1.6 GX -82 farkku
Ford Taunus 2.9 v6 -77
Ford Taunus 2D 2.0 -75
Ford Taunus 4D GXL 2.6 v6 -74
Ford Taunus 2D GXL 2.0 v6 -72
Tunturi Super Sport -83
Tunturi Start -73
Fordson Super Major -61
Ford Cortina 1.6 deluxe -68
Ford Anglia 309E van -61
Avatar
Walttu
Viestit: 328
Liittynyt: 12 Joulu 2008, 23:22
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja Walttu »

Nyt pysyy käynnissä. Oli se ruuvi suurinpiirtein vaan. Nakattu paikalleen. Ruuvvas sitä kiinni niin alko pysyä käynnissä. Mikähän ois sitten sopiva kierrosluku ryyppy päällä? Elikkä mihin sen säätää?
Ford Granada 2.3 v6
Ford Taunus 1.6L farkku
Ford Taunus 1600 4d '74
Virhe ostokset:
Fiat Tipo 1,6 95"
Ford orion 1.6 88"
Vastaa Viestiin