Mk1 ja 2.8 V6

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Tero_s
Viestit: 282
Liittynyt: 02 Elo 2004, 20:37
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Tero_s »

Muissa EU-maissa rekisteriin hyväksytyt ajoneuvot on periaatteessa hyväksyttävä Suomessa rekisteriin, lukee jossain direktiivissä, en nyt muista enää numeroa. Yllättäen Trafi on tuotakin soveltanut miten huvittaa mutta sekin muuri on murtumassa. Esimerkkinä Caterhamit yms. ennenhän Trafi ei tunnustanut edes noita ulkomailla piensarja hyväksynnällä kilvitettyjä.
Voorteja ne on Mercurytkin
hessu75
Viestit: 190
Liittynyt: 13 Tammi 2012, 11:40
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hessu75 »

Tätä kyseistä päivää odottaen!

Olisi taas Ruotsissa yksi Capri harrastaja myymässä V8 konversiota ja ei olisi edes hinnalla pilattu. Koneen hinnalla saisi.

-Hessu-
Ford Capri 2.9EFI Turbo Mk3 -79
Ford Thunderbird -92
Kawasaki ZX14 -06
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Kai sitä pitäisi johonkin EU:n suuntaan tehdä kantelu asiasta.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Vastaa Viestiin