Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Miten olette toteuttaneet jarrutehostimen alipaineliitoksen tuplakaasareille?
Riittääkö jos vetää alipaineletkun yhdeltä imukanavalta jarrutehostimelle?
Vai pitääkö kanavat linkittää imusarjasta letkulla?
Jos linkittää niin pitääkö joka kanavassa olla yhtä suuri reikä, kun on tehostimen päässä vai riittääkö, että neljän reijän yhteis pinta-ala on yhtä suuri kuin reiä tehostimessa?
Eli tehostimen liitoksen sisähalkaisia on 5 milliä. Imusarjassa 4 kertaa 5 millin reikä vai 4 kertaa 2,5 millin reikä?
- 74 Ford Taunus Coupe 2.5 XLi
-73 Ford Escort Sport
-11 Toyota Rav4 2.0 4wd
-17 Hyundai i30N performance
-79 Sprite 300
Itse otin 1 ja 4 pyttyjen imusarjasta, reikä on sen kokoinen mihin saa vakiojuntturin kiinni. Takaiskuventtiilit laitoin molempiin letkuihin jottei mene sykkeet sekaisin, en tiedä oliko tarpeellista. T-kappaleella yhdistin letkut alkuperäiseen tehostajan letkuun.
ei mullakaan ole kuin 4 pytyn kautta tehostin,kunhan sen takaiskuventtiilin muistat,toi mun esco oli vedetty kunnolla kiveen,ent,omistaja ei syytä keksiny mutta ei ollu sitä venttiiliä laitettu niin ei ollu jarrujakaan