Konepellin vaijeri

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
Taneli
Viestit: 105
Liittynyt: 21 Heinä 2004, 10:58
Paikkakunta: Sipoo

Konepellin vaijeri

Viesti Kirjoittaja Taneli »

Tuleeko kellään mieleen et mistä mahtais saada viel Taunuksen konepellin vaijereita ?
Tavalliset varaosa liikkeet tahtoo sanoo et oi oo eikä kirja tunne .
Täytyy vissii koittaa seuraavaks miva car:ia .
#3
-73 GT Coupe V6
-72 Escort Estate
-03 V6 ST220 Mondeo
-05 V6 Mondeo Estate (wagon)
-12 Kawasaki ZZR1400 Green...
Avatar
Taco
Viestit: 2291
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 13:14
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Taco »

Jos sulla on se vivusto niin siihenhän on helppo laittaa tarvike vaijeria? Näin ainakin olettaisin. Toiseen päähän vaan tekee jonkinlaisen silmukan tms.
Voorttimies
Viestit: 262
Liittynyt: 29 Heinä 2004, 22:34
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Voorttimies »

Ei se itse asiassa ole niin kauhean helppoa... Nimimerkillä kokemusta on. Coupesta meni vaijeri poikki sieltä kahvan juuresta enkä saanut sinne mitään toimivaa patenttia aikaan. Asiaa olisi ehkä helpottanut jos olisi pultannut koko kahva-asetelman irti, mutta en viitsinyt nähdä vaivaa. Orkkisvaijerihan on kiepillä siinä kahvan juuressa eikä millään lenkillä kiinni, joten se vähän hankaloittaa hommaa. Yritin muunmuassa ujuttaa vaijerin päätä sen tapin ympäri ja pistää vaijerilukolla kiinni, mutta ei se pitänyt.
Ford Capri S 2.6 V6
Ford Sierra 2.0 iS (myyty - 5 tuntia sen jälkeen kylki edellä puuhun)
Ford Scorpio 2.9i V6 Ghia Automatic
Ford Fiesta mk 4 1.3i
Avatar
Taco
Viestit: 2291
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 13:14
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Taco »

Lenkillä tarkoitin konepellin päätä ja aikoinaan kun tuo itseltä laukesi niin laitoin rautalangan maskin läpi. aukes näppärästi...

Nykyisin on sellaset hienot "tuninki" lukot. On ihan hienot ja toimivat :)
Vastaa Viestiin