Mt-75

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Vermilion
Viestit: 1636
Liittynyt: 01 Helmi 2013, 19:48
Paikkakunta: Betonihelvetti

Viesti Kirjoittaja Vermilion »

isoatlas kirjoitti:Just pari viikkoa sitten sellaista vauhtipyörää mittailin ja kyllä se oli 10mm paksumpi...se sama vauhtipyörä on 2.4 ja 2.9 koneissa.

Kyllä siinä voi käyttää sitä ohuempaakin vauhtipyörää, kun teet kytkinkäpälälle pidemmän sen niveltapin, siten että käpälä siirtyy lähemmäs konetta.

Joo niksit on tiedossa huomenna hakemaan sopivaa tappia ja hitsaus hommiin. Pitää ostaa myös sopiva jenkatappi. Teen sellasen säädettävän mallin jolloin saa sovitettua aika pitkälti niin kuin haluaa.

EDIT:Mun laskelmia mukaan 10mm ei ihan riitä tarvis olla noin 11-13mm pidempi. Mutta jotain tota luokkaa.
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
Vermilion
Viestit: 1636
Liittynyt: 01 Helmi 2013, 19:48
Paikkakunta: Betonihelvetti

Viesti Kirjoittaja Vermilion »

Noh nyt on uudet laakerit ja kaikki stefat.

Tilasin myös teräs syncrot.... onkohan tossa jotain ongelmia niiden kanssa?
Kait siihen joku syy on, että vakio syncrot on messinkiä...
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
Vastaa Viestiin