tarvike lokasuoja

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

taneli1
Viestit: 701
Liittynyt: 12 Touko 2006, 02:11
Paikkakunta: helsinki

tarvike lokasuoja

Viesti Kirjoittaja taneli1 »

tuli hommattua ihan uusi lokasuoja sierraan, ja vähän ihmetystä herättää kun ei ole alapuolella reikiä pultteja varten? jotain pitkiä koloja kyllä on, mutta eiköhän ne jotain veden poistumis aukkoja ole, kävi vain mielessä, että voisikohan olla niin, että kun kyseessä auto tarvike liikkeestä ostettu lokasuoja, eikä foordin alkuperäinen, niin näihin joutuu itse tekemään kiinnitys reijät alaosaan, ja ehkä myös päätyihin...
tollikka
Viestit: 49
Liittynyt: 05 Joulu 2010, 17:38
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja tollikka »

Mitä itse tarvikeosia joutunut sovittamaan, varsinkin vähän uudempiin autoihin, niin ei niitä meinaa saada istumaan nätisti mitenkään vrt vaikka purkuosa/alkuperäinen, heittoa saattaa olla suuntaan jos toiseenkin reippaasti, tarvikepuskureihin on saattanut joutua jotain reikiä tekemään tai kairaamaan isommaksi, että saa raot tasaisiksi.
taneli1
Viestit: 701
Liittynyt: 12 Touko 2006, 02:11
Paikkakunta: helsinki

osa

Viesti Kirjoittaja taneli1 »

joo-ö mä nyt kahden vaiheilla, elikkäs kun täytyy ulkosalla auto hommelit nyt tehdä, ja eipä ollut kovin tarkkaan tullut tsekattua miten on lokasuojat kiinni,.. :shock: helvate, ylä osakin piste hitsillä..ja voi käydä niin, että muokkaan tuon vielä autossa kiinni olevan kondikseen, eli ei muuta vikaa, kuin vilkku aukko takaisin muotoonsa, ja hieman kittiä ja maalia päälle. eli kun ylä puoli piste hitsillä. niin eiköhän alapuoli samalla tavalla..
Vastaa Viestiin