Sivu 1/2

xr4 2.8

Lähetetty: 31 Loka 2013, 16:06
Kirjoittaja Satyricon-92
viikonloppuna pitäis saaha ujutettua tuo 2.8 v6 taunuksen keulille.. minkäskokoinen bensapumppu riittäis? kun tässä on näemmä ehkä ollut sähköinen pumppu vakiona?? sitten katselin et venttiilikoppien kansista lähtee lähdöt.. minne? ja mikä sytkäboksi kannattais asentaa kun on kärjetön sytytys? vai jostain ostaa kärjellinen?

Lähetetty: 31 Loka 2013, 16:15
Kirjoittaja Samu
ilmeisesti k-jetti? mätänetistä saa sähkösiä b-pumppuja ford 2.8 v6

eihän niissä venakopissa pitäis sen ihmeellisempää olla kuin pcv-venttiili ja öljyntäyttöaukko huohotinmallin korkilla.

Lähetetty: 31 Loka 2013, 18:35
Kirjoittaja Satyricon-92
No -92 mallin sierrasta on purettu.. siitä nyt noin 7v aikaa kun tekniikka purettu ja ei ennen kutosten kans oo pelattu,vaan ohc kans.. Eli vaihtaa vain normi huohottimen ja tukkii toisen venttiilikopan liittimen? Ku huohottimesta lähtee pitkä putki.

Lähetetty: 31 Loka 2013, 19:03
Kirjoittaja Jari H
Jos on alkuperänen -92 kone, niin on 2.9 Efi.

Lähetetty: 31 Loka 2013, 19:24
Kirjoittaja Satyricon-92
Jaa a.. Otteessa sanotaan 2,8

Lähetetty: 31 Loka 2013, 20:59
Kirjoittaja Samu
pcv-venttiilistä meni muistaakseni letku imukoppaan.

tossa on 2.8
Kuva

ja tossa 2.9
Kuva

parhaitenhan ton erottaa tosta tyhjäkäyntiventtiili härpäkkeen paikasta. ja siitä että 2.8:ssa on kaks pakokanavaa per puoli

Lähetetty: 31 Loka 2013, 21:13
Kirjoittaja Mois
Jari H kirjoitti:Jos on alkuperänen -92 kone, niin on 2.9 Efi.
Katoin kans äsken et jonkun tiedon mukaan -89 malleis ois ollu viimmiset 2.8:t rinnan 2.9: kanssa...

Lähetetty: 31 Loka 2013, 21:30
Kirjoittaja ft79
suomessahan on aina myyty menneen vuoden malleja..

mites se viiminen suomi siipicossu.. oliko niin että rekisteröitiin/myytiin 2 vuotta jäljessä.. :D

Lähetetty: 01 Marras 2013, 16:02
Kirjoittaja Satyricon-92
Mites se bensapumppu? Ku siis kaasariks muutetaan?

Lähetetty: 01 Marras 2013, 19:53
Kirjoittaja Mois
Satyricon-92 kirjoitti:Mites se bensapumppu? Ku siis kaasariks muutetaan?
Mekaaninen pumppu pelaa, mut maku asia kumman laittaa...

Lähetetty: 11 Marras 2013, 00:23
Kirjoittaja Satyricon-92
Okei.. Uusia kysymyksiä.. Nyt on keulille pata saatu ja aski paikallaan. Viskon flekti, mites tuleeko se sierrassa pidemmälle? Kun syyläri ei mahdu paikoilleen..

Lähetetty: 11 Marras 2013, 00:27
Kirjoittaja ft79
taunuksessa kun ei ole viskoa niin on paljon lähempänä konetta toi flekti..

Re: xr4 2.8

Lähetetty: 02 Helmi 2015, 20:10
Kirjoittaja ardhu
Iltaa,

Onkos Xr4 mallin 2.8 v6 ollenkaan mekaaniselle bensapumpulle "käyttötankoa"?

Laittelin caprin moottorin käyttökuntoon mutta bensapumppu ei ime..
Helpostihan sen kävis vilkasemassa, mutta en pääse auton luokse nyt viikkoon tai pariin..

Re: xr4 2.8

Lähetetty: 02 Helmi 2015, 21:13
Kirjoittaja isoatlas
No ei tietenkään ruiskukoneessa ole alunperin sitä tankoa.

Re: xr4 2.8

Lähetetty: 02 Helmi 2015, 21:21
Kirjoittaja ardhu
No tätä ajattelinkin..

Käyköhän muista v6 moottoreista kyseinen tanko? Osaako joku sanoo millanen jobi se on sinne lisätä kun kone jo paikallaan?