Korkea CO-arvo

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
raimo
Viestit: 499
Liittynyt: 18 Touko 2005, 10:29
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja raimo »

ja kaasarin läppäakselien väljyydet huomaa usein jo ulkoapäin. ottaa akselin päästä kiinni ja kokeilee kuinka paljon klappaa :)
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

raimo kirjoitti:ja kaasarin läppäakselien väljyydet huomaa usein jo ulkoapäin. ottaa akselin päästä kiinni ja kokeilee kuinka paljon klappaa :)
Kaveri sorvas läppäakseliin urat ja laitto o-renkaat sinne tiivisteeksi. Näin alkoi väljäkin kaasari toimia paremmin :D
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Avatar
raimo
Viestit: 499
Liittynyt: 18 Touko 2005, 10:29
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja raimo »

Jep. Sillonhan se toimii, ku ei vuoda ilmaa sieltä. Itellä on ollu tarkotus ehostaa noita poraamalla kaasariin läppäakselin reikiin isommat reiät ja sorvaamalla laakeriholkit niihin.
Avatar
Sämski
Viestit: 117
Liittynyt: 05 Maalis 2005, 22:13
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Sämski »

No kävin nyt sit liikkeessä mittauttaas päästöt ni nehän oli ihan kohillaa... Tosin sytkä oli ihan liian aikasella, joku 3000rpm ni hurja kilkatus. Mut säätivät sen sitte kohdillee ku pyysin ja seoksia myös pienemmälle... Nyt se seosruuvi on enää alle puoli kierrosta auki :O Koko hoito makso kympin et meni kyllä vähän paremmin taas ku olin suunnitellu. :)
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Säätäjä kirjoitti:No kävin nyt sit liikkeessä mittauttaas päästöt ni nehän oli ihan kohillaa... Tosin sytkä oli ihan liian aikasella, joku 3000rpm ni hurja kilkatus. Mut säätivät sen sitte kohdillee ku pyysin ja seoksia myös pienemmälle... Nyt se seosruuvi on enää alle puoli kierrosta auki :O Koko hoito makso kympin et meni kyllä vähän paremmin taas ku olin suunnitellu. :)
No ei muuta kun katsastamaan :D
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Vastaa Viestiin