Polttimot
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Polttimot
Onko teistä kukaan kokeillut noitten tavallisten H4 polttimoiden eroa ja ns Nightbraker polttimoita?
Nightbraker lupaa samalla kannalla +90% lisää valotehoa ja 30% enemmän kestoa.
Kusetusta vai ei?
Hinnassa vaan eroa sen 300%
Pari Nightbrakereita on 24,90€
Normi polttimon saa halvimmillaan jollain 4€
Nightbraker lupaa samalla kannalla +90% lisää valotehoa ja 30% enemmän kestoa.
Kusetusta vai ei?
Hinnassa vaan eroa sen 300%
Pari Nightbrakereita on 24,90€
Normi polttimon saa halvimmillaan jollain 4€
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
-
- Viestit: 1273
- Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
- Paikkakunta: Huittinen
Käytiksissä oli h1 nightbrakerit cossussa ja mondeossa.
Olivat kyllä paljon kirkaamat kuin vakiot mutta nyt xenonit mondeossa jotka ihan eri luokkaa.
Sitten noiden halogeenien kanssa kun leikkii niin kannattaa tarkastaa kaapelointi ja korjata jos eri jännite polttimon kannalla kuin akulla.
Olivat kyllä paljon kirkaamat kuin vakiot mutta nyt xenonit mondeossa jotka ihan eri luokkaa.
Sitten noiden halogeenien kanssa kun leikkii niin kannattaa tarkastaa kaapelointi ja korjata jos eri jännite polttimon kannalla kuin akulla.
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo 2.0 Ecoboost 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
ISÄ 05.09.2011 & 02.03.2016
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo 2.0 Ecoboost 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
ISÄ 05.09.2011 & 02.03.2016
niceman kirjoitti:Käytiksissä oli h1 nightbrakerit cossussa ja mondeossa.
Olivat kyllä paljon kirkaamat kuin vakiot mutta nyt xenonit mondeossa jotka ihan eri luokkaa.
Sitten noiden halogeenien kanssa kun leikkii niin kannattaa tarkastaa kaapelointi ja korjata jos eri jännite polttimon kannalla kuin akulla.
Heh ei mulla kauheita ongelmia nyttekään oo valotehon kanssa, näyttää vaan liian alas, ajattelin, että jos korvais sen valoteholla. Kun mulla saa tuplata kaikki valot. Kiva ajella vaan kun näkee hyvin esim. tuplapitkillä.
Ihan laillisesti saa siis tuplata valot mun tapauksessa. Taitaa hakata nykyautojen xenonitkin valomäärässä.
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
"taitaa"... tupla pitkät ole nyky autoissakaan ongelma ainut ero että vanhemmissa voi lähivalot tuplata.Vermilion kirjoitti:niceman kirjoitti:Käytiksissä oli h1 nightbrakerit cossussa ja mondeossa.
Olivat kyllä paljon kirkaamat kuin vakiot mutta nyt xenonit mondeossa jotka ihan eri luokkaa.
Sitten noiden halogeenien kanssa kun leikkii niin kannattaa tarkastaa kaapelointi ja korjata jos eri jännite polttimon kannalla kuin akulla.
Heh ei mulla kauheita ongelmia nyttekään oo valotehon kanssa, näyttää vaan liian alas, ajattelin, että jos korvais sen valoteholla. Kun mulla saa tuplata kaikki valot. Kiva ajella vaan kun näkee hyvin esim. tuplapitkillä.
Ihan laillisesti saa siis tuplata valot mun tapauksessa. Taitaa hakata nykyautojen xenonitkin valomäärässä.
Tanelissa on Xenonit kanssa joten halogeenit jää =)
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo 2.0 Ecoboost 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
ISÄ 05.09.2011 & 02.03.2016
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo 2.0 Ecoboost 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
ISÄ 05.09.2011 & 02.03.2016
Joo siis saa mullakin tuplalähivalot, mutta ei läheskään niin näyttävät.niceman kirjoitti:"taitaa"... tupla pitkät ole nyky autoissakaan ongelma ainut ero että vanhemmissa voi lähivalot tuplata.Vermilion kirjoitti:niceman kirjoitti:Käytiksissä oli h1 nightbrakerit cossussa ja mondeossa.
Olivat kyllä paljon kirkaamat kuin vakiot mutta nyt xenonit mondeossa jotka ihan eri luokkaa.
Sitten noiden halogeenien kanssa kun leikkii niin kannattaa tarkastaa kaapelointi ja korjata jos eri jännite polttimon kannalla kuin akulla.
Heh ei mulla kauheita ongelmia nyttekään oo valotehon kanssa, näyttää vaan liian alas, ajattelin, että jos korvais sen valoteholla. Kun mulla saa tuplata kaikki valot. Kiva ajella vaan kun näkee hyvin esim. tuplapitkillä.
Ihan laillisesti saa siis tuplata valot mun tapauksessa. Taitaa hakata nykyautojen xenonitkin valomäärässä.
Tanelissa on Xenonit kanssa joten halogeenit jää =)
Tupla Xenonit ois kyllä kova sana!
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
En oo käyttänny ns. tavallisia halogeenipolttimoita enää vuosiin. Kyl noissa on huomattava kirkkausero.
Taunukses mul saa vaihtaa polttimoita noin 5000 km välein, pidempään ei jostaan syystä oo kestänny...
Ex-muijan VW New Beetles on ollu samat polttimot jo noin 50 000 km.
Taunukses mul saa vaihtaa polttimoita noin 5000 km välein, pidempään ei jostaan syystä oo kestänny...
Ex-muijan VW New Beetles on ollu samat polttimot jo noin 50 000 km.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98