beetlessä se on takana eikä sivuilla sivuputket saattaa imeä pakokaasuja sisään auton alta jos on liian lyhyet ulostulotMois kirjoitti:¨Taco kirjoitti:Oon tainnu aikasemminkin mainita, mut konttuurilla sanovat vain ja ainoastaan että "kunhan tulevat korin ulkopuolelle".
Miks pitäs tulla korin ulkopuolelle? VW Beetlessäkii on putken pää siel auton alla...
Tuplapakoputket
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
- taunusstyle
- Viestit: 1432
- Liittynyt: 02 Marras 2004, 05:03
- Paikkakunta: rovaniemi
ruoste! mitä mainioin ruuvilukite
- teroniusmonk
- Viestit: 1167
- Liittynyt: 11 Loka 2006, 20:26
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
No höh. Herr ingengör ei siis ymmärrä että jos pakokaasuja sisällä = hyvä meininkitaunusstyle kirjoitti:beetlessä se on takana eikä sivuilla sivuputket saattaa imeä pakokaasuja sisään auton alta jos on liian lyhyet ulostulotMois kirjoitti:¨Taco kirjoitti:Oon tainnu aikasemminkin mainita, mut konttuurilla sanovat vain ja ainoastaan että "kunhan tulevat korin ulkopuolelle".
Miks pitäs tulla korin ulkopuolelle? VW Beetlessäkii on putken pää siel auton alla...
MB 310 D ´93 Keikkadösä
BMW 730 V8 ´95
BMW 730 V8 ´95
Jep jep, taas tuota putkisto kyselyä.. Niin tuota nyt tulin siihen päätökseen että jos siirtäis tuon pensatankin suoraan varapyöränkoteloon. En viitsis alkaa leikkaa sitä koteloa pois, siihe upottais ja hitsais kii jollai palkeilla sen siihe jos falskaa. Niin tuota käsittääkseni tuo tanen oma tankki ei taida mahtua tuohon suoraan? Vai olenko oikeassa. Kyselen tässä kun ei pääse kattelee tuota hommaa just nyt ku tane vieläkin talviseisonnassa tuolla maalla.
Edit: sais sitten vihdoinkin tilaa tuonne oikealle puolelle niin saisi sillekkin puolelle vedettyä sitten putkea.
Edit: sais sitten vihdoinkin tilaa tuonne oikealle puolelle niin saisi sillekkin puolelle vedettyä sitten putkea.
Ford Taunus Coupe 2.8 V6 -74
Paljos tuollaisella oli hintaa ja mistä ostit?Sultzi kirjoitti:Itsehän ratkaisin tuon ongelman ostamalla 16gallonan turvatankin joka tulee keskelle konttia hieman upotettuna.
Ford Taunus 4d 2,8 v6 73
Ford Taunus coupe 2.0 75
Ford Taunus 4d 2,0 77
Ford Taunus 4d 2,0 XL 71
Ford Granada stw 2,8i ghia 83
Ford Granada coupe 2,6 XL 74
3x Mondeo stw
Dodge Aspen 3,7 81
Helkama Hopeasauma 55
Jawa 550 pionyr 57
Ford Taunus coupe 2.0 75
Ford Taunus 4d 2,0 77
Ford Taunus 4d 2,0 XL 71
Ford Granada stw 2,8i ghia 83
Ford Granada coupe 2,6 XL 74
3x Mondeo stw
Dodge Aspen 3,7 81
Helkama Hopeasauma 55
Jawa 550 pionyr 57
- taunusstyle
- Viestit: 1432
- Liittynyt: 02 Marras 2004, 05:03
- Paikkakunta: rovaniemi
Mitäs veikkaatte mitä kyseinen viritelmä vaikuttaa bensankulutukseen?Taco kirjoitti:Nonnih! Ny se on meikäläisen coupekin taas liikenteessä ja sivuputkilla! Peltisarjat joihin joustopalat ja sitten 2" Simonssin isoimmat pöntöt ja 2" erilaisilla sovitepaloilla loppuun asti, ulostulot on vielä tekemättä, putki loppuu alatukivarren alle mutta ei ole liiaan isot äänet edes moottoritiellä, oikeestaan aika kivat
Tuolla kuva
Tuppaa imeen reilu 10 litraa matka-ajossa, kaupungissa ei oo ees viittiny mitata Kone on todella hyvässä kunnossa, kiertää ja vääntää todella hyvin, tulpat kauniin ruskeat eikä imuvuotoja ainakaan starttisprayn ja silmänmääräisen tarkastelun mukaan ole.
Kannet on Scorpion koneistetut ja 1mm lasketut sekä 5-lovinen loota. Tulee ajeltu niin satunnaisesti ettei enää muista missä vaiheessa kulutus nousi, mut edellisellä koneella meni 1. pytty pimeenä ja 4-vaihteisella laatikolla auto täynnä ukkoja 9 litraan... Konehan on 2.8 K-Jetronic ruisku, eli sen osat pitää vielä tarkastaa.
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
Taco kirjoitti:Mitäs veikkaatte mitä kyseinen viritelmä vaikuttaa bensankulutukseen?Taco kirjoitti:Nonnih! Ny se on meikäläisen coupekin taas liikenteessä ja sivuputkilla! Peltisarjat joihin joustopalat ja sitten 2" Simonssin isoimmat pöntöt ja 2" erilaisilla sovitepaloilla loppuun asti, ulostulot on vielä tekemättä, putki loppuu alatukivarren alle mutta ei ole liiaan isot äänet edes moottoritiellä, oikeestaan aika kivat
Tuolla kuva
Tuppaa imeen reilu 10 litraa matka-ajossa, kaupungissa ei oo ees viittiny mitata Kone on todella hyvässä kunnossa, kiertää ja vääntää todella hyvin, tulpat kauniin ruskeat eikä imuvuotoja ainakaan starttisprayn ja silmänmääräisen tarkastelun mukaan ole.
Kannet on Scorpion koneistetut ja 1mm lasketut sekä 5-lovinen loota. Tulee ajeltu niin satunnaisesti ettei enää muista missä vaiheessa kulutus nousi, mut edellisellä koneella meni 1. pytty pimeenä ja 4-vaihteisella laatikolla auto täynnä ukkoja 9 litraan... Konehan on 2.8 K-Jetronic ruisku, eli sen osat pitää vielä tarkastaa.
kuinkas ne scorpion kannet on siihen istutettu kun venttiilit on eri järjestyksessä eli nokka pitäs vaihtaa kans ja scorpion nokka pyörii toiseen suuntaan. vai ymmärsinkö jotain väärin.
-vk-