Aurauskulmat
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Aurauskulmat
Taunus puoltaa vasemmalle ihan **tusti. Aattelin aurauskulmat tsiigailla ja ettei oo töytästy mihinkään. Joten, oisko kellään vinkkejä noihin aurauskulmiin? Vaikka kuvia jonkilaisesta kärkimitasta? Tai mikä ois voinu vääntyy ku puoltaa vasemmalle? Ratista ku päästää irti 20km/h vauhdissa ni se on menoo Toivottavasti joku saa tästäki avautumisesta selvää :?
Taunus v6 2.3i vm.80
Sierra 2.3i
EX monta sierraa ja yks scorpio
Sierra 2.3i
EX monta sierraa ja yks scorpio
Vasen jarru jumittaa? Vertaa levyjen lämpöä vasen vs oikea
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo 2.0 Ecoboost 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
ISÄ 05.09.2011 & 02.03.2016
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo 2.0 Ecoboost 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
ISÄ 05.09.2011 & 02.03.2016
-
- Viestit: 484
- Liittynyt: 14 Maalis 2008, 01:46
- Paikkakunta: Nurmijärvi
tai aivan pielessä oleva camber.tosin en tiedä,saako sen näissä menemään niin pieleen.
Subaru Impreza 2,0 -98
Dodge Dart 273 -66
Ford Taunus -78
Ford Capri -69
Ford Cortina 4d 1,6 -70
Ford Cortina 5d Estate 1,6 -69
Ford Escort -74
Ford Anglia -65 x2
Plymouth Duster -73 360
Ford Taunus 17m p5 3d Turnier -68 2,3
Dodge Dart 273 -66
Ford Taunus -78
Ford Capri -69
Ford Cortina 4d 1,6 -70
Ford Cortina 5d Estate 1,6 -69
Ford Escort -74
Ford Anglia -65 x2
Plymouth Duster -73 360
Ford Taunus 17m p5 3d Turnier -68 2,3
-
- Viestit: 60
- Liittynyt: 28 Syys 2008, 21:05
- Paikkakunta: Pusula
Ehkä hakuammuntaa mutta vois kokeilla vaihtaa renkaita ristiin rastiin. Itse tuskailin pitkän aikaa kun kesäkumeilla veti aika reippaasti vasemmalle. Viimein vaihdon takaa (vanhemmat!) renkaat eteen niin ongelma hävisi eli jotain mätää renkaissa, päällepäin ei vaan näy mitään.
ex 2.0 gt -72
ex 20m ht -66
ex 20m ht -66
Pitää vissiin kirveen kans mennä moikkaa vanhaa omistajaa Hantin puolen reaktiotanko säädetty aivan tappiin kun vaihdettu joskus kumi. En tiedä onko raidentangonpää kuskinpuolella säädetty myös vituilleen. Hantinpuolen rengas kun osottaa lappiin niin kuskinpuolen osottaa ruotsiin. Ja tietysti puslat lopussa. Vois välil avaa silmät ku jarrujakin roplaa :? Mistä ois hyvä tehä noit puslii. Nylon tai joku jäykkä kumi?
Taunus v6 2.3i vm.80
Sierra 2.3i
EX monta sierraa ja yks scorpio
Sierra 2.3i
EX monta sierraa ja yks scorpio
Joo, soita Rallyraceen ja tilaa sieltä uudemmat eli lyhyemmällä holkilla olevat uretaaniset reaktiotangonpuslat.henu kirjoitti:Osta uudet uretaaniset, juttua aiheesta paljonkin jo ennestään.iigle kirjoitti:Mistä ois hyvä tehä noit puslii. Nylon tai joku jäykkä kumi?
Ton näköset:
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Joopa joo... Nyt on uudet puslat paikallaan ja aurauskulmat katottu. Mutta nyt ilmaantui taaas uusi ongelma. Rattia kun veti ja työnsi niin huomasin että aika paljon liikkuu. Joten päätin vetää ja katsoa paljon tulee oikeen ulospäin, ja se jäi jumiin. Joku n. 3cm irti sieltä pohjasta. Osaiskohan joku kertoo missä vika? :? Meinaa oikeen rupee harmittaa.
Taunus v6 2.3i vm.80
Sierra 2.3i
EX monta sierraa ja yks scorpio
Sierra 2.3i
EX monta sierraa ja yks scorpio
Luultavasti, se rattiakseli on yhtä pötköä sinne "rättinivelakseliin" asti.iji-69 kirjoitti:Rättinivel rikki?
Elikkä tossa akselissa toi vasemmalla oleva kumi paska, ja/tai sit on tosta liitoksesta myös löysällä.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
ratti akseli on kokoon painuvaa mallia ja putken sisällä on kolmion mallinen liitos mistä se antaa periks jos ajaa kolarin.eli vissiin ylpuoleinen pätkä rattiakselista irronnu neulalaakerista.pitäs olla lukkorenkaalla vissiin kiinni laakerissa.just pari viikkoo sitte revin omastani ton nivel akselin irti ja samalla jäi käteen se alapään kolmio akseli
taunus is my obsession!
Mitä olette käyttäneet Taunuksissanne aurausta tai haritusta? Joku vanha Haynes ilmoittaa HARITUSta 1mm +-1mm.
Tuli ajankohtaiseksi kun uusin puslat ylätukivarteen ja en ole vielä löytänyt mieleistäni ohjattavuutta. Hieman hakee asfaltilla, ja haritus on rullamittatarkkuudella juurikin tuon 1mm.
Tuli ajankohtaiseksi kun uusin puslat ylätukivarteen ja en ole vielä löytänyt mieleistäni ohjattavuutta. Hieman hakee asfaltilla, ja haritus on rullamittatarkkuudella juurikin tuon 1mm.
Ford johtaa.