2.8i k-jet turbo

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

granada1
Viestit: 4
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 00:35

2.8i k-jet turbo

Viesti Kirjoittaja granada1 »

mistähän mahtaa johtua että tyhjäkäynnillä ei käy kaikilla pytyillä..kiekkaa antaessa kylläkin.. ja toinen asia että paikallaan ollessa kun painaa kaasua kiertää hyvin kone mutta kun lähtee ajamaan niin tasaisella kiihdytyksellä toimii,mutta kovemmin kun painaa kerralla kaasua niin auto hyytyy..
taunusti
Viestit: 927
Liittynyt: 20 Joulu 2009, 13:30
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja taunusti »

ei varmaankaan tule kipinää tyhjäkäynnillä?ootko koittanu irtotulpalla?
granada1
Viestit: 4
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 00:35

Viesti Kirjoittaja granada1 »

joo kokeiltu on.. hyytymis ongelma korjattu uudella bensa pumpulla..mutta jostain kumman syystä nelos pyty ei oo pelissä mukana kunnolla..vasta sitten kun jenkua antaa
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

granada1 kirjoitti:joo kokeiltu on.. hyytymis ongelma korjattu uudella bensa pumpulla..mutta jostain kumman syystä nelos pyty ei oo pelissä mukana kunnolla..vasta sitten kun jenkua antaa
Tulpassa ehkä vikaa... Tai tulpan johdossa! Puristukset hukassa ko. pytystä?
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
taunusti
Viestit: 927
Liittynyt: 20 Joulu 2009, 13:30
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja taunusti »

Mois kirjoitti:
granada1 kirjoitti:joo kokeiltu on.. hyytymis ongelma korjattu uudella bensa pumpulla..mutta jostain kumman syystä nelos pyty ei oo pelissä mukana kunnolla..vasta sitten kun jenkua antaa
Tulpassa ehkä vikaa... Tai tulpan johdossa! Puristukset hukassa ko. pytystä?
höpö höpö se mitään kulunu kone ole..ei se lähtis kuumana käyntiinkään jos ois kovin kulahtanu.uudet tulpan johdot ja tulpat(tietty sopivat eikä ensimmäisiä mitä kaupassa suositellaan)
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

taunusti kirjoitti:
Mois kirjoitti:
granada1 kirjoitti:joo kokeiltu on.. hyytymis ongelma korjattu uudella bensa pumpulla..mutta jostain kumman syystä nelos pyty ei oo pelissä mukana kunnolla..vasta sitten kun jenkua antaa
Tulpassa ehkä vikaa... Tai tulpan johdossa! Puristukset hukassa ko. pytystä?
höpö höpö se mitään kulunu kone ole..ei se lähtis kuumana käyntiinkään jos ois kovin kulahtanu.uudet tulpan johdot ja tulpat(tietty sopivat eikä ensimmäisiä mitä kaupassa suositellaan)
Mun 2.3 V6 oli ihan kulahtannu, eikä ollu mitään käynnistysongelmia kuumana eikä kylmänä. Tyhjäkäynnillä siinäkin hävis yks pytty pois pelistä ja kierroksilla heräs. KO. pytyssä oli kauhee ruosteen aiheuttama kraateri. kone oli Saksasta tuotu ja seissy luultavasti kauan ulkona.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
granada1
Viestit: 4
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 00:35

Viesti Kirjoittaja granada1 »

riittääköhän tuon 2.8 i vakio ruiskun pumppu miten pitkälle tehoissa? ...ja mitenkähän ne omansa suuttimet ..pitääköhän nekin olla astetta isommat..ja mistähän saa sellsasia jos tarvii vaihtaa.. on uus mailma tuo turbo homma itelle
Avatar
astriel
Viestit: 832
Liittynyt: 05 Marras 2004, 23:05
Paikkakunta: Mouhijärvi (Mouhis)

Viesti Kirjoittaja astriel »

Mulla on kasa k-ket osia , varmaan 3 sarjaa(ei bensapumppuja) , jos tulee tarvetta kokeilla toisia palikoita. Muillekkin tiedoksi että k-jettikasa on ylimääräistä ku ei itelle tuu kumpaankaan semmosta.

Kohtuulliset hinnat


-vk-
Vastaa Viestiin