saabin vanteet tanariin
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
saabin vanteet tanariin
osaako kukaan sanoa et passaako? 15tuumaset, sama on jako ainaki vaan miten et ja keskireikä?
Ford Granada 2.3 v6
Ford Taunus 1.6L farkku
Ford Taunus 1600 4d '74
Virhe ostokset:
Fiat Tipo 1,6 95"
Ford orion 1.6 88"
Ford Taunus 1.6L farkku
Ford Taunus 1600 4d '74
Virhe ostokset:
Fiat Tipo 1,6 95"
Ford orion 1.6 88"
Itsellä alla saabin 15" pellit tossa mk3 cortinassa, mukavasti mennöö: http://sultzi.kuvat.fi/kuvat/Ford+Corti ... G_1969.JPG. Tosin takana on mallia levitetty, edessä vakio.
itellä on alla jotkut rostylen vanhat alut mis on pieni heitto keskireiässä mut hyvin uskaltaa ajaa 160 kaheksankympin alueella
Ford Taunus 1.6 GX -82 farkku
Ford Taunus 2.9 v6 -77
Ford Taunus 2D 2.0 -75
Ford Taunus 4D GXL 2.6 v6 -74
Ford Taunus 2D GXL 2.0 v6 -72
Tunturi Super Sport -83
Tunturi Start -73
Fordson Super Major -61
Ford Cortina 1.6 deluxe -68
Ford Anglia 309E van -61
Ford Taunus 2.9 v6 -77
Ford Taunus 2D 2.0 -75
Ford Taunus 4D GXL 2.6 v6 -74
Ford Taunus 2D GXL 2.0 v6 -72
Tunturi Super Sport -83
Tunturi Start -73
Fordson Super Major -61
Ford Cortina 1.6 deluxe -68
Ford Anglia 309E van -61
Kai ne vanteet paikallaan pysyy ja keskittyy ihan oikein jos pultit/mutterit on kyseiseen autoon sopivat.
Mutta tämä kuulostaa aika huolestuttavalta. Tietty joskus tulee se olo, et pitää kokeilla paljonko oma pa#%a kulkee, mutta sitten jos ei radalle rahkeet riitä, niin vaikka yöllä kun muuta liikennettä ei ole, niin motarilla tai jossain muualla, missä ei TAATUSTI ole jalankulijoita. Lapset rattikelkan kanssa tai eläkeläiset Puntolla ovat aika arvaamattomia. Saa ottaa herneen nenään, tätä mieltä minä olen.Samu kirjoitti:hyvin uskaltaa ajaa 160 kaheksankympin alueella
-Fuck The World-
noo...ei siinä lähellä onneks paljon lapsia pyöri kun sattuu olemaan hyvä suora ja tukkienlastauspaikka semmonen ~200-300m ja alkaa 60-alue suoran jälkeen niin kyl siihen hidastaa
Ford Taunus 1.6 GX -82 farkku
Ford Taunus 2.9 v6 -77
Ford Taunus 2D 2.0 -75
Ford Taunus 4D GXL 2.6 v6 -74
Ford Taunus 2D GXL 2.0 v6 -72
Tunturi Super Sport -83
Tunturi Start -73
Fordson Super Major -61
Ford Cortina 1.6 deluxe -68
Ford Anglia 309E van -61
Ford Taunus 2.9 v6 -77
Ford Taunus 2D 2.0 -75
Ford Taunus 4D GXL 2.6 v6 -74
Ford Taunus 2D GXL 2.0 v6 -72
Tunturi Super Sport -83
Tunturi Start -73
Fordson Super Major -61
Ford Cortina 1.6 deluxe -68
Ford Anglia 309E van -61
Normaali katuautossa riittää mutterien kanssa keskittäminen. Eikä ole kyllä ollut itsellä mitään täristämis ongelmaa vaikka välillä vähän rajummallakin käytöllä pirssi ollut. Kartiothan siinä pultin reijissä on kuitenkin, kun vetää mutterit tai pultit piukkaan niin ei kyllä hirviästi pääse vanne mihinkään muljahtamaan.
Tulitikut ja menitikut
No kyllähän nää on keskireikäkeskitteisiä,ei sitä turhaan oo sellaseksi tehty. Jos ei oo sopiva keskireikä,niin rassaa noita pyöränpultteja aika lailla enemmän,kun oikella keskireijällä olevat vanteet. Ja se keskitys on nimenomaan tehty sen keskireijän kans. Saa ne keskitettyy pulteillakin suurinpiirtein,jos vaan nätisti kiristää ristiin. Taunuksessa ei niinkään tunnu,jos vanne ei oo ihan keskellä,mut joku vähänkään uudempi auto,niin täristää ihan varmasti,jos ei oo sopivat keskireijät.
-73 1.6 2d
-75 1.6L coupe (projekti)
-73 1.6L automatic (varaosa)
-72 2,6 v6 GT coupe (projekti)
-90 Sierra Cosworth 4x4
-98 Escort 1,6 (talviauto )
-75 1.6L coupe (projekti)
-73 1.6L automatic (varaosa)
-72 2,6 v6 GT coupe (projekti)
-90 Sierra Cosworth 4x4
-98 Escort 1,6 (talviauto )
Saattaapi johtua siitä, että saabin vanteessa pultin reikä on suurempi halkaisijaltaan. Tyypillinen fordin pyöränmutteri on yleensä kartio-osastaan kulunut kuopalle, niin ei kiristy. Käytettäessä saabin vanteita fordissa, niihin on olemassa ihan omat pyöränmutterit.
maasta ne on kaivettu, maaksi ne on jälleen tuleva...