Tanen Lämmöt.
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Tanen Lämmöt.
Sellasta kyselisin että mikäs mahtaa mun tanessa olla kun lämmöt nousee vaikka vesi kiertää komiasti ja termarinkin oon ottanut pois. Ja kyseessä on 2.0 V6 motti. Ja hiukkasen se kyllä kerää painetta syyläriin. Huomaa kun on ajellu ja hiukan raottaa syylärin korkkia niin kyllä puhisee.
:?: :?:
:?: :?:
Onko nesteen seassa öljyä taikka öljyn seassa nestettä? Tietää kansipaffi jumppaa.
Yks hyvin yleinen juttu on myös se että jos sulla on alkuperäinen lämpömittari josta seuraat, niin maadoitusongelmat aiheuttavat mittarin näyttämän vääristymistä, yleensä niin että mittari näyttää todellisuutta enemmän lämpöä.
Esimerkkitapauksia on varmasti monta, mutta esim yhdessä omassa taunuksessa aikanaan mittariston neula oli punaisella, ja laitoin lisämittarin ja sille kuuluvan anturin ja kas, lämmöt olivatkin ihan normaalit 85-90 astetta koko ajan. Ei se tarvii kun kosketushäikkää vähän jossain niin mittarit näyttää mitä sattuu.
Yks hyvin yleinen juttu on myös se että jos sulla on alkuperäinen lämpömittari josta seuraat, niin maadoitusongelmat aiheuttavat mittarin näyttämän vääristymistä, yleensä niin että mittari näyttää todellisuutta enemmän lämpöä.
Esimerkkitapauksia on varmasti monta, mutta esim yhdessä omassa taunuksessa aikanaan mittariston neula oli punaisella, ja laitoin lisämittarin ja sille kuuluvan anturin ja kas, lämmöt olivatkin ihan normaalit 85-90 astetta koko ajan. Ei se tarvii kun kosketushäikkää vähän jossain niin mittarit näyttää mitä sattuu.
Kyl se sit melkeen paffi jumppaa tietää, osaa se hajota silleenkin ettei mene puurot ja vellit sekaisin.
Voi siellä olla tietysti ilmaakin ettei vesi kierrä, mutta on se pahvi kyrvähtänyt sillonkin suurella todennäkösyydellä jos sillä on ajettu tolleen.
käytä kone kuumaks ja kokeile meneekö yläletku kovaksi. Jos menee niin se on sit hatut pois ja uudet tilkkeet väliin.
Voi siellä olla tietysti ilmaakin ettei vesi kierrä, mutta on se pahvi kyrvähtänyt sillonkin suurella todennäkösyydellä jos sillä on ajettu tolleen.
käytä kone kuumaks ja kokeile meneekö yläletku kovaksi. Jos menee niin se on sit hatut pois ja uudet tilkkeet väliin.
Nimimerkki Turnipsilta löytynee, imusarjantiiviste taitaa muistaaksein kans löytyä:Wingee kirjoitti:Juu kyllähän se kansipahvi on mennyt. Oiskos hajuakaan mistä saisin tuohon 2.0 v6 uuden pahvin?
viewtopic.php?t=11081&highlight=
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98