noh pultti läks eikä siihen tarvittu poppakonsteja. mutta tosiaan kannattaa aina ottaa ihan iisi ettei mene kanta pilalle..mulla on käyny sillain liian monta kertaa. kyllä se pitäs taunuksen kansi irrota ihan keskiverto ihmisen lihasvoiminkin tosin tiukkaa tekee mutta kunhan kattoo että ei mene killiin se hylsy..EIKÄ NIITÄ VANHOJA PULTTEJA TAKAS! eikä mitään rautakaupan pultteja vaan ihan autotarvikeliikkeen pultitVermilion kirjoitti:Iskukoneella lähtee aina... tai noh hajoaa pultti kokonaan tai lähtee ei oo paljo vaihtoehtoja.taunusti kirjoitti:eli kanta meni pilalle mutta hylsy oli hyvä? jotenkin se on päässy luistamaan ja pyöristään kannan ellet ole vääntäny jotenkin kulmassa sillain että se pääsee lipsumaan. iisi..näissä hommisa ei auta rimpuilla vaan hakee vaikka pitkä vääntö varsi ja jos se ei riitä niin vaikka pulttikone(biltemassa 46e 450nm 230V)ja jos sekään ei riitä nii on jo piruardhu kirjoitti:Itse jouduin poraa yhden pultin.. johan oli poraamista:-D ei ollu kyl hylsyn vika. motonetin hylsy ei ollu moksiskaan. tosin oli kyl niin maanperusteellisen kovaa kiinni. pitkää jatkovartta parempi työkalu oli lyöntimeisseli!
Jollei kyse ole jostain sika isosta 16mm tai isommista pulteista kyse.
ohc kannen irroitus/momentit
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Kaiken kokeena voin sen sanoa että jotain on vielä kokematta-Matti Nykänen
Tähtikantaiset käytetään uudelleen, koska ne on kovat pultit...mutta niitä uudempia torx kantaisia ei käytetä uudelleen, koska ne on venyviä.
Escort 1300 -69
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
Kyllä ne(rautakaupan) kelpaa kysy vaikka Sulzilta... kunha vaan osaat kysyä rautakaupasta oikeaa laatua.taunusti kirjoitti:noh pultti läks eikä siihen tarvittu poppakonsteja. mutta tosiaan kannattaa aina ottaa ihan iisi ettei mene kanta pilalle..mulla on käyny sillain liian monta kertaa. kyllä se pitäs taunuksen kansi irrota ihan keskiverto ihmisen lihasvoiminkin tosin tiukkaa tekee mutta kunhan kattoo että ei mene killiin se hylsy..EIKÄ NIITÄ VANHOJA PULTTEJA TAKAS! eikä mitään rautakaupan pultteja vaan ihan autotarvikeliikkeen pultitVermilion kirjoitti:Iskukoneella lähtee aina... tai noh hajoaa pultti kokonaan tai lähtee ei oo paljo vaihtoehtoja.taunusti kirjoitti:eli kanta meni pilalle mutta hylsy oli hyvä? jotenkin se on päässy luistamaan ja pyöristään kannan ellet ole vääntäny jotenkin kulmassa sillain että se pääsee lipsumaan. iisi..näissä hommisa ei auta rimpuilla vaan hakee vaikka pitkä vääntö varsi ja jos se ei riitä niin vaikka pulttikone(biltemassa 46e 450nm 230V)ja jos sekään ei riitä nii on jo piru
Jollei kyse ole jostain sika isosta 16mm tai isommista pulteista kyse.
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!