4.0 cologne

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
Hessu
Viestit: 709
Liittynyt: 20 Loka 2004, 08:34
Paikkakunta: Häijää

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Jari H kirjoitti:
Luhtis kirjoitti: Ko. operaatio ei varsinaisesti vaadi kovin paljoa. Sorvin ja jyrsimen, loput menee perus työkaluilla.
Kuulostaa ihan kuin olis asiaan tutustuttu lähemmin... :)
Sulla on ilmeisesti asiasta parempaakin tietoa kuten olet tässä ketjussa pariin otteeseen vihjannut. Meinaatko oikeasti valottaakin asiaa jossain vaiheessa?
Luhtis
Viestit: 1054
Liittynyt: 06 Helmi 2010, 00:12

Viesti Kirjoittaja Luhtis »

Jahka nyt päästään protoa jossain kohtaa testaileen.
Avatar
SporttiJanne
Viestit: 100
Liittynyt: 27 Heinä 2004, 08:34
Paikkakunta: Kyrö, Pöytyä (Turun lähellä)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SporttiJanne »

samiharju kirjoitti:9:1 puristussuhde, kestäiskö se vakiokuntoisena kilon remmillä tehtyä painetta..? :-)
Meinasin kokeilla Prochargerilla. Kone on pukissa kiinnipäin menossa. Kesyn virinokan ja kaivetut kannet laitan tosin samalla...
Esittelyvideo: Klikkaa!
Säädöt ja mittaukset 4-vetodynolla, moottorinohjainlaitteet, moottorien tasapainotukset ja muut alan osat ja palvelut: Sporttiauto.fi
Luhtis
Viestit: 1054
Liittynyt: 06 Helmi 2010, 00:12

Viesti Kirjoittaja Luhtis »

skogenracingilla tais olla jossain kuorma-auton runkovärillä maalatussa taunuksessa tommonen turpolla, ainaki teksteissä luki että täysin vakio muuten mutta turpolla reilu kilo painetta ja megasquirt ohjaus, kai siinä päälle 400hv oli.
kiima
Viestit: 28
Liittynyt: 13 Loka 2009, 18:16
Paikkakunta: IISALMI

Viesti Kirjoittaja kiima »

http://www.youtube.com/watch?v=eXDe79U9rtQ näkyy sutkua antavan..

tuossa linkki ite esittelyyn.
http://skogenracing.com/ <-- tuolta bilar ja sitten grille ford taunus 4.0 turbo..

autossa nykyään m50 bemarin kone, entisen hajottua..
No Can Do!
Vastaa Viestiin