Öljykorkki

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
Karjala
Viestit: 123
Liittynyt: 23 Joulu 2010, 18:28

Viesti Kirjoittaja Karjala »

Ruosteista paskaista nestettä on letkuissa ja siellä kopan sisällä. Venttiili "helisee" heilutettaessa, eikä ole jumissa. Voihan se olla, että paska on lähtenyt kiertoon, jos on ollut venttiilin tukkeena.

V6, anteeksi huono argumentointi. Kaikki eivät vain ole automekaanikkoja, vaikka se tauti vahvasti suvussa vaivaakin. :lol:
Avatar
musche
Viestit: 191
Liittynyt: 21 Joulu 2007, 20:50
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja musche »

oisko ollu jäässä?
ford taunus L 2d 1.6 (2.3 Dohc Y5A-projekti) automatic -73
Citroen DS3 1.6l -10

Entiset autot (tärkeimmät) :
ford scorpio 2.0l dohc 8v -94
ford scorpio ghia 2.9l 24V -95
ford scorpio ghia 2.9l 24V -91
ford granada 3.0l -83
ford mondeo 2,5l -00
Avatar
Karjala
Viestit: 123
Liittynyt: 23 Joulu 2010, 18:28

Viesti Kirjoittaja Karjala »

Niin se voi olla mahdollista kyllä.
haapis75
Viestit: 196
Liittynyt: 06 Tammi 2010, 19:38
Paikkakunta: joutsa

Viesti Kirjoittaja haapis75 »

Ihan hyvä on myös tarkistaa,että jakopäänkoppa onpi oikeella hollilla.Saapi se tehva sitten huulet jokapuolelta siihen akseliin kunnolla kiinni.Kaverin Escortiin vaihdoin tossa männä kesänä kampuran stefaa,ni sehän otatti kentistä kopan irti ja asensin 2,5mm eri kohtaan.

Ei ollu pojat lakkoilultaan Briteissä`68 kerenny mittailemaan.. Ei se kauan tosiaan ollu kestäny,kun nyt jo rupes vuotaan....

Eikös kuutosessakin oo se stefa samaisessa kopassa kiinni?
VAUHTI TAPPAA!!
Osta TRANSIT, elät ikuisesti!!!
Vastaa Viestiin