Sivu 5/5

Lähetetty: 05 Syys 2014, 17:17
Kirjoittaja p3
Jos se kalvo on rikki niin siinä tangon tyvessä käy suhina koneen käydessä.
Alipaine toimiset kurkut aukiaa vaan koneen käydessä.
Kato ettei ne läpät / läppäakselit jumita, painat kaasun pohjaan ja väännät käsin toisiokurkkujen vivuista niin pitää liikkua ilman takertelua, toki se kalvo panee hieman vastaan.

Lähetetty: 05 Syys 2014, 21:50
Kirjoittaja duster73
alipaineella toimivat läpät ei tosiaan välttämättä edes aukea paikallaan kaasutellessa.vanha konsti,pistä esim lyijykynä toisioläpän päälle pystyyn ja käyt ajamassa lenkin,näkee onko läppä auennut vai ei :)

Lähetetty: 06 Syys 2014, 19:38
Kirjoittaja JeeSe
Riittääköhän koneessa edes tarpeeksi imua, kun kaksi tuommoista kaasaria ilmeisesti on tuohon patentoitu..