Weber ja hölmöt kysymykset

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
p3
Viestit: 1205
Liittynyt: 16 Tammi 2005, 20:18
Paikkakunta: Perniö

Viesti Kirjoittaja p3 »

Jos se kalvo on rikki niin siinä tangon tyvessä käy suhina koneen käydessä.
Alipaine toimiset kurkut aukiaa vaan koneen käydessä.
Kato ettei ne läpät / läppäakselit jumita, painat kaasun pohjaan ja väännät käsin toisiokurkkujen vivuista niin pitää liikkua ilman takertelua, toki se kalvo panee hieman vastaan.
Älä ota sitä niin vakavasti!

Scorpio 2.9 at -91 coupe
duster73
Viestit: 598
Liittynyt: 25 Tammi 2007, 18:37
Paikkakunta: Ristiina

Viesti Kirjoittaja duster73 »

alipaineella toimivat läpät ei tosiaan välttämättä edes aukea paikallaan kaasutellessa.vanha konsti,pistä esim lyijykynä toisioläpän päälle pystyyn ja käyt ajamassa lenkin,näkee onko läppä auennut vai ei :)
Subaru Impreza 2,0 -98
Dodge Dart 273 -66
Ford Taunus -78
Ford Capri -69
Ford Cortina 4d 1,6 -70
Ford Cortina 5d Estate 1,6 -69
Ford Escort -74
Ford Anglia -65 x2
Plymouth Duster -73 360
Ford Taunus 17m p5 3d Turnier -68 2,3
JeeSe
Viestit: 574
Liittynyt: 14 Touko 2009, 11:23
Paikkakunta: TuuSula

Viesti Kirjoittaja JeeSe »

Riittääköhän koneessa edes tarpeeksi imua, kun kaksi tuommoista kaasaria ilmeisesti on tuohon patentoitu..
-75 2d Sedan 2.0L Automatic
Ydinvoima on ylivoimaa!
Vastaa Viestiin