ohc alakertojen erot?
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
ohc alakertojen erot?
tuli tässä mielee et onko kukaa koskaa tarkemmin tutkinu onko mitää eroo taunuksen ja is sierran 2,0 ohc alakerroilla?kiertokangissa ym paino eroja tms!
taunus is my obsession!
Lohkoissa tais olla jotain semmosta et sen 205 lohkon vois porata vähän isommaks johtuen tarkemmasta valusta tai jostain, eli sylinterit olis "keskemmällä" putkee kun noissa vanhoissa 20 taunus lohkoissa.
20 lohkossa ei tainu olla myöskään öljynpaluuta lohkon alareunassa + jotain pikku eroja mitä en nyt muista.
20 lohkossa ei tainu olla myöskään öljynpaluuta lohkon alareunassa + jotain pikku eroja mitä en nyt muista.
jaaaa!on näköjää tullukki tehtyä pien munaus tossa heh!mulla onki toine taunuksen alakerta kokonaisena ja sierran lohkosta oon viskannu sisähulut sulattamoo nooo autossa o kiinni iha hyvässä kunnossa oleva alakerta et eipä taida toimittaa alkaa kasaamaan toista samanlaista uusilla samanlaisilla hiluilla jos ei vanha korkkaa:lol:!
taunus is my obsession!
voi veivi kai se on sitte iha hyvä toi vanha kone ja sitte jos kajahtaa tai innostuu turbon laittamaan ni kattelee uusiks koko homman!kiitoksia vastauksista jokatapauksessa!mitkähä männät ois edullisimmat jos ajattelis et turbon laittaa ja tarviiko välttämättä efi 0hc niitä mega sguirtteja vai mitä olikaa jos "vaan" pari sataa kaakkia ottais ulos!varmaa sierran 5v laatikkoki sanoo sopimuksesa irti niillä tehoilla aika herkästi?
taunus is my obsession!
Vakio männillä pääsee just tuonne 200 pintaan mut jos ei kaikki ole kunnossa(seos/sytkä) niin ei ole pitkä ikäinen.kana12 kirjoitti:voi veivi kai se on sitte iha hyvä toi vanha kone ja sitte jos kajahtaa tai innostuu turbon laittamaan ni kattelee uusiks koko homman!kiitoksia vastauksista jokatapauksessa!mitkähä männät ois edullisimmat jos ajattelis et turbon laittaa ja tarviiko välttämättä efi 0hc niitä mega sguirtteja vai mitä olikaa jos "vaan" pari sataa kaakkia ottais ulos!varmaa sierran 5v laatikkoki sanoo sopimuksesa irti niillä tehoilla aika herkästi?
Kuplan mahlet+saabin veivit olis halpa ratkaisu. Cossun männät+veivit kestää sit kiusausta reilusti.
Kyllä se 5v aski kestää viellä pari sataa ihan helpostiI. tsellä on ollut 330hv/440Nm viellä normi 5v askilla ihan kestävästi(kytkin ei kestänyt yhtään enempää=säästi askia vaihdoissa)
Mulla oli viime kesänä vakio kone(avaamaton) ja siihen pultattuna hx35:n,ic ja ruisku niin vakio kytkin oli se mikä ei kestänyt (no meni alkuperäinen kannentiivistekin tietty). Parhaillaan oli 1,3bar ahtoja. Seokset ja sytkä laitteet oli sellaiset joilla nyt mennään 400 lukemissa. 4kierrosta affenistolla kävin kokeilemassa ja kaasun kanssa pitämällä ahdot alle 0,8(yli alkoi kytkin luistaa) ei ollut ongelmia keston kanssa.
286kw459Nm OHC:n kanssa
Ei taaskaan varsinaisesti liity aiheeseen, mutta noita F veivejä on ollu jo loppupään 20 koneissakin. Vanhin F veivillinen 2litranen mikä on tullu purettua oli -81 farmarista, tod.näk toi -82 minkä lava-autosta nostin pois on myös F veiveillä..
Limits are only set by lack of knowledge.
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
juuh sitähä ei sitte oikee tiiä mite tolla efillä noi seokset pysyy kohillaan jos turboo laittas:roll:!kuha sais ensi auton muute valmiiks ja kilpiin ni sit alkaa kattelee et tartteeko lisää mujua!tällä hetkellä on isot rosteri venat ja fast road nokka ja vähä avarrettu kuiluja ja säädettävä pyörä tietysti et olisko siinä sit joku 150 lonkkavikasta heppaa ehkä!
taunus is my obsession!