kärjetön

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

REPA
Viestit: 199
Liittynyt: 13 Kesä 2006, 09:47
Paikkakunta: HELSINKI

Viesti Kirjoittaja REPA »

veeqs kirjoitti:Omassa Tanessa on Ignitor systeemi sen 10v ollut paikoillaan, eikä moittimista.

Willysmotorista aikanaan tilasin, ensin tuli "väärän kätinen" poksi virranjakajan pohjaan vaikka jakajan kyljestä numerot tilaukseen laitoinki.

Talvikäynnistettävyys oli huippua, kun tuli vielä talvella ajeltua. Jännite alueeksi luvattiin 6-18 volttia.
Mikään viriviri sytkä tämä ei ole, mutta siirtää kyllä paikasta toiseen

Käsiryypyn voi ottaa paljonaikaisemmin pois kuin kärkijakajalla.Itsellä ollut 2l ohc koneessa kiinni josta penkitetty takapyöristä 150 hp.Eikä ongelmia 9sin tulpillakaan.
Vastaa Viestiin