Kiertokanki asiaa

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Virtanen
Viestit: 229
Liittynyt: 13 Marras 2004, 23:33
Paikkakunta: Mynämäki

Kiertokanki asiaa

Viesti Kirjoittaja Virtanen »

Elikkä mitä ulkoista eroa on ns tanen 20 lohkon vakiokiertokangella sekä 205 lohkon f-kangella?

Ovatko ne muuten identtisiä, mutta vain tuo f-kirjain erottaa ne?
Ford Taunus Coupe vm-75
(projekti)

Toyota Camry 3.0 V6 -97
alikoski
Viestit: 12
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:23
Paikkakunta: lahest
Viesti:

Viesti Kirjoittaja alikoski »

en oo itseasias vertaillut ulkoisesti, mutta jotkut väittävät olevan kestävempiä- mene ja tiedä.
EX "kossmann", minut on siivottu:) ehkä?
Virtanen
Viestit: 229
Liittynyt: 13 Marras 2004, 23:33
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Virtanen »

Joo, eli asiani on ehkä lievästi epäselvästi ilmaistu :D

Tuon aloituksen kirjoitin pienessä känäsä.

Koitan kartoittaa että mitä tuo tanen kone on syönyt, muuta kuin 0.5mm ylikoko männät ja 0.25 ylikoko laakerit.

Kiertokanget on muuten identtisen näköiset f-kankien kanssa, mutta ei ole sitä f-kirjainta.
Oletettavasti vakiot?
Kun en kuvia enkä tietoa vakio kiertokangista löytäny.
Ford Taunus Coupe vm-75
(projekti)

Toyota Camry 3.0 V6 -97
Vastaa Viestiin